Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dne 5.5. mi měla být doručována zásilka na konkrétní adresu. Přes telefon jsem se s kurýrem dohodla, že si zásilku nepřevezmu osobně, ale předám heslo zodpovědné osobě (šlo o doručování do zaměstnání). Kurýr též potvrdil, že ví, kam přesně má jet. Po cca 30 minutách mi přišel email, že si zásilku mohu vyzvednout na výdejním místě. Kontaktovala jsem tedy zákazníckou linku. Tam mi bylo sděleno, že rozhodně balíček nikdo na adresu znovu doručovat nebude a že pokud nestíhám otevírací hodiny výdejny (8-16), mám si tam někoho poslat. Několikrát jsem se pokoušela spojit s kurýrem. Telefon vždy 3x zazvonil, poté byl hovor přijat, ale nikdo se neozval. Skvělý přístup, moc děkuji za skvělé služby. Moc ráda vaše služby znovu využiji a ráda si připlatím za doručení na adresu.
Zásilka nedoručena na adresu
Začněte dělat svojí práci tak, jak máte a nezaměstávejte líné kurýry.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.