Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, dnes, 27.1. jsme byli na nákupu v Kauflandu v Mělníku. U spousty výrobků byla u cedulky s cenou značka "Z lásky k Česku". Logo "Z lásky k Česku" s českou vlajkou má teď Kaufland i u pokladen a na internetu je to prezentováno tak, že Kaufland ctí tradici českých výrobků, české dodavatele, apod. Jde však o klamání zákazníka. Cenovky s označením "Z lásky k Česku" jsou u výrobků, které vůbec nejsou české a mají jasně označenou jinou zemi původu. Maximálně jsou balené v Česku. Například jsem to zjistila u jáhel - byly k dispozici dva druhy, jeden byl však označen logem "Z lásky k Česku". Oba druhy měly na obale shodně zemi původu Ukrajina. Ten označený logem měl ještě výrazným písmem na obalu "Baleno v Česku". Je to tak u mnohem více výrobků. Obávám se, že jde o klamání zákazníků, kteří si mají díky logu myslet, že jde o český výrobek. Na logu je česká vlajka. Prosím, upozorněte na to příslušné státní orgány, myslím, že od vás to vezmou vážněji, než když jim napíšu já (i tak ale jdu napsat na ČOI). Děkuji!
Jáhly - Kaufland
Kaufland by měl stáhnout logo s českou vlajkou z cenovek produktů, které nejsou české!
|
Tweet |
V případě podezření, že podnikatel uplatňuje klamavou obchodní praktiku ve smyslu § 5 zákona o ochraně spotřebitele, je třeba se obrátit na Českou obchodní inspekti, která v této oblasti provádí dozor. V případě potravinářských výrobků je potom dozorovým orgánem Státní zemědělská a potravinářská inspekce.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Vzhledem k tomu, že nám spotřebitel nesdělil, zda využil možnosti řešení věci přímo se společností, stížnost uzavíráme.