Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#57482Nedodané vstupenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2022, před 3 lety

Silvie Molková

Znění stížnosti

Dne 7. 11. 2021 jsem zakoupila dvě vstupenky na koncert Imagine Dragons v Praze.

Číslo objednávky: 25763481

Akce: Imagine Dragons
Vstupenka/y: Sekce Standing B Right, Řada , (2 Vstupenka/y)
Poznámky: Osoby mladší 15 let musí být v doprovodu dospělého
Místo konání: Letiště Praha Letňany
Datum: pondělí 30. května 2022, 16:00

Dosud (dne 6.5.2022) mi vstupenky nebyly dodány!

Za vstupenky jsem celkem zaplatila €206.80!

Prosím o vrácení peněz na stejný účet, ze kterého byly tyto vstupenky uhrazeny.


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz na stejný účet, ze kterého byly tyto vstupenky uhrazeny. Jedná se o objednávku č.25763481


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 13:08, před 3 lety

Společnost dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí .

S ohledem na výše uvedené skutečnosti (subjekt je zprostředkovatel, nikoliv prodávající) je možné, že vstupenky nejsou vstupenky k dispozici a budou vydány až několik dnů před konáním koncertu.

Společnost se jakožto zprostředkovatel obchodu ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Společnost Viagogo se přesunula ze Švýcarska do USA. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem v USA, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2022 08:31, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 11:10, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.