Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobry den, prosil bych aby jste si laskavě upravili linku 305 směr Rychaltice pod mostem na nahradní dopravu směr Horní sklenov restaurace. Jak je vubec možne aby dojel bus 305 pod most nahradni doprava si vklidu odjela a nepočkala na autobus linky 305 ktery ma jet až na Horni sklenov? zvlášť ve spoji který ma jet od mostu v 13 41. Ještě aby člověk čekal pod mostem 20 minut a čekal a pak se dozvěděl že nasledujici jizdu jede jen po Hukvaldy hotel, tohle si myslim že neni úplně v pořadku. To jako všichni maji chodit ti co bydli na Hornim Sklenově pěšky od hotelu a nebo se stresovat aby ten mikrobus neujel s Ostravou a Kopřivnici, a na 305 se jak nečeka? Myslim že by jste si to měli laskavě opravit dřiv, než tych stížnosti přijde vic a vic.
linka 305 a přestup na ND
Byl bych rad kdyby se tohle uz neopakovalo a jizdy z 305 navazovaly na ND a lidi se nemuseli stresovat
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů a případnému nečekání navazujícího spoje je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakt přímo na společnost je možné najít zde: https://www.3csad.cz/cz/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.