Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Jsem vašim zákazníkem od roku 1998.Nyní už jsem v důchodu. V pracovním procesu jsem používal pevnou linku dva soukromé mobily a jeden služební. Po odchodu do důchodu jsem si ponechal dva mobily. Jeden *** používám tarif, druhý *** na předplacenou kartu. Dostával jsem upozornění, že do 6. 5. si musím koupit další za 300. Kč, jinak o 1400 přijdu. Proto, že mám zdravotní problémy a jiné starosti, zapomněl jsem a o 1400 Kč. přišel. Vím, že jsou předpisy a zdá se nečestné připravit důchodce, v dnešní době o peníze. A více se mě zdá až nelidské jednou zprávou mě oznámit, že můj kredit je 0.Kč a za minutu poslat další zprávu, aby jsem si objednal kredit za 300. Kč. Peníze které jste mě sebrali jsem používal na charitativní účely. Nedivím se, že ztrácíte zákazníky. Třeba vaší firmě peníze pomůžou. To už jste na tom hodně špatně když se musíte hojit na důchodcích.
peníze na volání
V dnešní době zvážit, zda odebrat celou částku.
|
Tweet |
V uvedeném případě je možné, že společnost postupovala v souladu s podmínkami, které nemusí být nepřiměřené. Vzhledem k tomu, že neznáme podrobnosti, nemůžeme o přiměřenosti podmínek ani souladu jednání společnosti s těmito podmínkami posuzovat.
Společnost však může vyhovět požadavkům zákazníka i mimo podmínky resp. "nad jejich úroveň", avšak domníváme se, že není možné ji k tomu donutit (za předpokladu, že jsou podmínky přiměřené, neboť o skutečnosti propadnutí kreditu byl spotřebitel pravděpodobně řádně informován).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
o expiraci Kreditu informujeme předem v několika SMS zprávách, 3-4 měsíce předem, až do data expirace Kreditu. Pokud v průběhu platnosti Kreditu Účastník dobije svůj Kredit, prodlouží se platnost Kreditu o dobu stanovenou v aktuálním
Ceníku nebo v balení obsahujícím SIM kartu podle hodnoty dobitého Kreditu. Účastník
je povinen vyčerpat Kredit během stanovené doby platnosti. Uplynutím této doby se zbývající Kredit považuje za
vyčerpaný a O2 nevyplácí v takovém případě jakoukoli náhradu.
S pozdravem,
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2
Spotřebitel nám zaslal následující doplnění stížnost:
Stížnost kterou jsem podal 6.5.2022 RUŠÍM a ŽÁDÁM O JEJÍ STORNOVÁNÍ. Dohodli jsme se s O2 a problém byl vyřešen.
Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody.