Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nefunkční služba vrácení jízdenky.
Zbytečné 35minutobé zpoždění kvůli absolutně nedomyšlenému objíždění neprůjezdného úseku Praha Hl.n. - Kačerov místo logického vypravení vlaku z Kačerova + informování cestujích z Hlavního nádraží o možnosti využití metra.
Strojvedoucí zjevně naschvál zastavil na opačném konci nástupiště než čekali cestující.
Drzé chování průvodčího, bez omluvy za společnost a drzé, urážlivé a zamítavé odpovědi na dotaz, jak mohu žádat o kompenzaci za zpoždění.
Další dlouhé zdržení na trati.
Navrhovatel objízdné trasy mi způsobil újmu na dobré pověsti v oblasti spolehlivosti.
Omluva, náprava do budoucna a finanční kompenzace za zpoždění.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.