Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57495Neuznaná reklamace, nevhodné jednání a chování, zbytečné zpoždění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2022, před 3 lety

Martin Vrána

Znění stížnosti

Nefunkční služba vrácení jízdenky.
Zbytečné 35minutobé zpoždění kvůli absolutně nedomyšlenému objíždění neprůjezdného úseku Praha Hl.n. - Kačerov místo logického vypravení vlaku z Kačerova + informování cestujích z Hlavního nádraží o možnosti využití metra.
Strojvedoucí zjevně naschvál zastavil na opačném konci nástupiště než čekali cestující.
Drzé chování průvodčího, bez omluvy za společnost a drzé, urážlivé a zamítavé odpovědi na dotaz, jak mohu žádat o kompenzaci za zpoždění.
Další dlouhé zdržení na trati.
Navrhovatel objízdné trasy mi způsobil újmu na dobré pověsti v oblasti spolehlivosti.


Požadované řešení

Omluva, náprava do budoucna a finanční kompenzace za zpoždění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2022 19:59, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.