Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#57497Nekorektní jednání společnosti při stížnosti na nefunkčnost služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2022, před 3 lety

Igor Pukl

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem dlouholetý klient společnosti UPC, která teď přešla pod společnost Vodafone. Vždy, když se řešil nějaký problém, stačilo jim zavolat, nadiktovat jméno, ulici, případně číslo smlouvy a problém se vyřešil (třeba nefunkčnost internetu, problém s routerem atd.). Bohužel Vodafone má přístup jiný, sice mi řeknou, že třeba v dané lokalitě je či není problém s připojením, ale pokud chci třeba nahlásit že je nefunkční net, nebo pevná linka, Vodafone jen třeba podání této stížnosti podmiňuje tím, že musím mít založený zákaznický účet a bez toho se se mnou odmítá dále bavit. Že všechny služby platím včas, že jim poskytnu třebas i RČ, název, adresu, telefonní číslo i číslo smlouvy to je nezajímá, prostě mě nutí k založení zákaznického účtu. Pro mne to až takový problém není, ale co když se ten problém vyskytne i u mých rodičů, kteří jsou v důchodu a moc si s internetem netykají ?? Takové jednání, že vlastně nemohu ani nahlásit žádnou poruchu bez účtu a když jsem se zeptal operátora, kde mohu takové jednání reklamovat, tak mi bylo sděleno, že bez zákaznického účtu si mohu stěžovat leda písemnou formou anebo osobně na pobočce, emailem prý bude moje stížnost hozena přímo do koše. Tak se ptám, může mě Vodafone nutit do založení zákaznického účtu a má vůbec takové jednání, kdy je nezajímá, že jejich služby nefungují, ale primárně mají problém s tím, že nemám účet někde podklad v zákoně ??
Děkuji za odpověď
Igor Pukl, Brno


Produkt

častější poruchy výpadku internetu, televize a pevné linky


Požadované řešení

Vodafone by se měl více a lépe starat o skutečné, fyzické zákazníky, kteří poctivě platí za poskytnuté služby než aby buzeroval a otravoval s administrativní zátěží...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2022 10:50, před 3 lety

Vzhledem k tomu, že si u společnosti je možné objednat služby online, mělo by být také možné je online i reklamovat. Společnost se obecně nemůže vyhýbat reklamacím, avšak je možné, aby upřednostňovala například reklamaci skrz formulář apod. Domníváme se, že neřešení reklamací skrz e-mailovou komunikaci není v pořádku a společnost by se měla zabývat i těmito podáními. Reklamace však můžou být podmíněny uvedením identifikačních údajů, které by při použití zákaznického účtu spotřebitel nemusel vyplňovat.

V případě, že by společnost neřešila reklamace vůbec, jednalo by se o porušení zákonných povinností. Vzhledem k tomu, že je možné reklamovat osobně i dopisem, nelze tvrdit, že by společnost reklamacím vyhýbala. Jak však uvádíme výše, mělo by být možné reklamovat služby také online.

Dozorovým orgánem v oblasti telekomunikací je Český telekomunikační úřad, který je možné kontaktovat přes kontakty uvedené na jejich stránkách (https://www.ctu.cz/kontakt).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2022 12:20, před 3 lety

Dobrý den, pane Pukle, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění a dochází k výpadkům služeb.
Každý zákazník, který má u nás služby, má i svůj zákaznický účet a je mu umožněn vstup do internetové samoobsluhy Můj Vodafone. Nemusí si jej zřizovat.

Zákazníky exUPC převádíme do systému Vodafone a tím se pro tyto zákazníky i mění Všeobecné podmínky a podmínky některých služeb. O této skutečnosti jsou zákazníci informováni předem. V den převodu je zákazníkům odeslána SMS zpráva o převodu, a i informace jakým způsobem se může zákazník do své internetové samoobsluhy. Více informací naleznete na tomto odkazu https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/muj-vodafone-na-webu/prihlaseni-do-muj-vodafone-po-prevodu/.

Zákon o Ochraně osobních údajů nám dává povinnost chránit data našich zákazníků. Proto je zákazníkům vygenerováno jedinečné administrátorské heslo, na jehož základě můžeme se zákazníky komunikovat. Z naší strany je tento způsob nastaven právě na ochranu osobních údajů a snažíme se tak i zamezit případnému zneužití zákaznického účtu a nechtěným změnám. Informace naleznete na našich stránkách https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/. Bez ověření nemůže operátor na zákaznický účet vstoupit. Operátor na zákaznické lince nebo pracovník prodejny však mají možnost ověřit zákazníka alternativním způsobem. Mrzí mě, pokud k tomuto kroku nedošlo.

V souladu s všeobecnými podmínkami je možné reklamaci podat prostřednictvím Reklamačního formuláře, který má každý zákazník možnost vyplnit ve své internetové samoobsluze nebo písemně na naši adresu.

Abychom se na to mohli podívat, napište nám, prosím, přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky


Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2022 22:48, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.6.2022 22:50, před 3 lety


Igor Pukl

Hodnocení: