Společnost


STUDENT AGENCY k.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57505Reklamace nefunkčního rezervačního systému

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 12 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2022, před 3 lety

n.karas@email.cz Karasová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Chtěla bych reklamovat nefunkční rezervační systém Student Agency. Dnes 8.5.2022 jsem potřebovala zrušit rezervaci na jízdenku autobusem z Prahy do Karlových Varů (v 10.45 Z Hradčanské),ale systém mě ke zrušení nepustil, i když do odjezdu zbývalo přes půl hodiny. Chtěla bych požádat o vrácení jízdného, protože rezervace mi tím pádem propadla.

Děkuji za odpověď, s pozdravem N.Karasová


Požadované řešení

Vrácení jízdného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2022 11:29, před 3 lety

Jestliže se jednalo o jízdenku, kterou je možné stornovat do 15 minut před odjezdem, má dopravce povinnost avizovanou možnost skutečně umožnit. Pokud to možné nebylo, jedná se o porušení smluvních podmínek (resp. povinností) dopravce.

Společnost je vhodné s reklamací kontaktovat i přímo (např. přes kontakty zde: https://regiojet.cz/kontakty), přičemž společnosti v případě zaslání reklamace napřímo běží lhůta na vyřízení reklamace, která je obecně 30denní.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 17:38, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.