Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Chtěla bych reklamovat nefunkční rezervační systém Student Agency. Dnes 8.5.2022 jsem potřebovala zrušit rezervaci na jízdenku autobusem z Prahy do Karlových Varů (v 10.45 Z Hradčanské),ale systém mě ke zrušení nepustil, i když do odjezdu zbývalo přes půl hodiny. Chtěla bych požádat o vrácení jízdného, protože rezervace mi tím pádem propadla.
Děkuji za odpověď, s pozdravem N.Karasová
Vrácení jízdného
|
Tweet |
Jestliže se jednalo o jízdenku, kterou je možné stornovat do 15 minut před odjezdem, má dopravce povinnost avizovanou možnost skutečně umožnit. Pokud to možné nebylo, jedná se o porušení smluvních podmínek (resp. povinností) dopravce.
Společnost je vhodné s reklamací kontaktovat i přímo (např. přes kontakty zde: https://regiojet.cz/kontakty), přičemž společnosti v případě zaslání reklamace napřímo běží lhůta na vyřízení reklamace, která je obecně 30denní.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.