Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#57507Životu nebezpečný vyrobek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2022, před 3 lety

Lenka Křepelová

Znění stížnosti

Při nabíjení baterie došlo k výbuchu a následném požáru. Jen díky okamžitému zásahu nedošlo k vyhoření celé chaty, pouze k její části. Škoda cca 12000 Kč. Obyvatelka chaty od výbuchu poranenou nohu.


Produkt

Ruční pilka +baterie Electric pruning saw


Požadované řešení

Zákaz prodeje, vrácení peněz za pilku a náhrada škody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2022 11:49, před 3 lety

V uvedeném případě je možné mimo běžnou reklamaci žádat náhradu škody způsobenou vadou výrobku ve smyslu § 2939 a násl. občanského zákoníku.

Společnost je o této skutečnosti vhodné informovat doporučeným dopisem s dodejkou na adresu sídla (Podgorje 43a, Kamnik 1241, Slovenia), přičemž je možné společnosti zaslat také předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Společnost by měla škodu uhradit a je možné požadovat také nemajetkovou újmu (zhoršení zdravotního stavu).

S ohledem na skutkové okolnosti doporučujeme kontaktovat také advokáta, který může poradit s dalším postupem (seznam lze nalézt např. zde: dtest.cz/advokati).

Spotřebitel může také kontaktovat Českou obchodní inspekci s podnětem na nebezpečný výrobek (https://www.coi.cz/podatelna/).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovinsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2022 09:06, před 2 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 11:18, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.