Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.11.2013 jsem u této společnosti koupil 2 mobily zn. GSM Evolveo StrongPhone v ceně 5979.99 kč.Na jednom z těchto mobilu se vyskytla závada - nešel zvuk.Reklamační protokol ze dne 22.12.2014 č. FRC2014022169.Reklamaci přebíral CZC partner Nový Jičín - VirComputers IT s.r.o. k Nemocnici 2205/63 Nový Jičín 741 01.Dne 13.1.2015 byla reklamace vyřízena s tím,že mi bylo zboží vráceno jako opravené a funkční.Zboží jsem obdržel dne 14.1.2015.
Jelikož jak jsem zjistil závada nebyla odstraněna - reproduktor v mobilu sice již fungoval ,ale zvuk nešel do sluchátek.
Na tyto skutečnosti jsem písemně emailem společnost opakovaně upozornil - 14.01.2015 a 15.01.2015 na emal - reklamace@czc.cz.Nikdo mne nekontaktoval a ani nikdo neodepsal.
Po několika tel. urgencích na tel. č. uvedené v rámci firmy - 313110001 jsem se opakovaně dozvěděl,že má " REKLAMACE" se vyřizuje a jakýkoliv kontakt je nutné učinit písemně.Po dnešním posledním tel. hovoru na inform. lince - reklamace, jsem přesvědčen ,že firma porušila zákon a v zákonné lhůtě neodstranila závadu na reklamovaném mobilu.
Proto jsem se rozhodl,že odstoupím od smlouvy a budu požadovat vrácení peněz.
Jěště před tím,než se obrátím na svého advokáta a ČOI, tímto využiji ještě službu - podáním stížnosti přes tento web.S reklamací mi totiž vynikly ještě další náklady,které budu chtít taky zaplatit!
Mobil zn.GSM Evolveo StrongPhone v ceně 2989.50 kč.
Vrácení peněz !
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Z uvedených údajů není jasné, zda byl spotřebitelem poprvé reklamován pouze nefukční reproduktor, nebo i nefukční výstup do sluchátek. Pokud se první reklamace týkala pouze reproduktoru a reklamace byla v 30denní lhůtě vyřízena, je třeba ohledně nefunkčního výstupu sluchátek podat novou reklamaci. Jestliže obsahem první reklamace byl i nefunkční výstup sluchátek a tato vada nebyla v rámci reklamace do 30 dnů odstraněna, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Spotřebitel společnost o neodstranění vady bez zbytečného odkladu informoval, a proto mu společnost měla sdělit, jakým způsobem dále postupovat, aby vada mohla být v rámci reklamace v původní lhůtě 30 dnů vyřízena.
Dobrý den pane Ostráku,
vystavil jsem Vám dobropis 1615007319, který dorazí na kontaktní email.
Po vyplnění jej pošlete dle pokynů k emailu.
Omlouvám se za komplikace.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Dne 05.02.2015 v 10:18:25 ,jsem zaslal požadované doklady dle dobropisu na kontaktní email společnosti.Nyní očekávám požadovanou platbu na můj účet - vrácení peněz!
Můžeme požádat spotřebitele o sdělení závěrečného řešení a případné uzavření stížnosti. Děkujeme.
10.2.2015 jsem obdržel peníze na můj účet.
Jenom pro upřesnění - od počátku byl mobil reklamován s tím,že nejde zvuk jak do reproduktorů,tak do sluchátek.
Krátke zhrnutí :
- jednoznačně byl zde porušen zákon
- peníze za poštovné 2 x ,mi nikdo nezaplatil
- tel. komunikace s reklamačním centrem naprosto zbytečná,nic jsem nepořídil,jenom jsem provolal peníze
- ztracený čas a stálo mne to jenom nervy
- 2 měsíce bez mobilu
A přitom stačilo jenom reklamaci tímto způsobem -vrácením peněz, vyřídit na poprvé a ne mlžit!
Nenechte se lidičky takovýmto chováním prodejců odradit.Stačí ,když budete nakupovat jinde.Oni si uvědomí,že nejsme ovce,ale zákazníci!
Tímto také děkuji dTestu za spolupráci.
Prosím o ukončení stížnosti, děkuji.
LB