Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Již minulý rok jsem zakoupila 5 vstupenek na koncert Rammstein, který byl z důvodu covidu přesunut na neděli 15.5.2022.
Týden před akcí tj. 8.5.2022 mi měla společnost zaslat e-vstupenky v hodnotě 16.523,-!!!
Dne 3.5.2022 mi byl zaslán mail od společnosti se zněním: Milý uživateli/uživatelko Renata,
Kontaktujeme vás ohledně vaší objednávky č. *** na akci Rammstein.
Váš prodejce nás informoval, že nemá e-vstupenky, ale má pro vaši objednávku papírové vstupenky, které vám budou poslané bez příplatku. Jménem prodejce se vám omlouváme, ale rádi bychom vás ujistili, že se nezměnilo nic kromě způsobu doručení. Parametry vašich vstupenek zůstávají stejné.
Ovšem při zadání adresy v uvedeném odkazu mi společnost napíše, že se neshoduje e-mailová adresa s číslem objednávky a ať zadám původní e-mail, který jsem uvedla při objednávce. Použila jsem však jen jeden e-mail. Žádný druhý neexistuje. Kontaktovat společnost s tímto a ani s dalším problémem nelze!
Koncert má být tuto neděli tj. 15.5.2022 a já bych opravdu nerada přišla o 16.523,- Kč. Není to zrovna málo peněz.
S vyřazením moc děkuji,
Renata K.
Rammstein 15.5.2022
Dodat e-vstupenky či celkovou částku na účet, ze kterého byly lístky zaplaceny.
|
Tweet |
Společnost dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí .
Společnost se jakožto zprostředkovatel obchodu ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Jestliže tedy spotřebiteli vstupenky dodány nebyly, porušila tím společnost (mimo jiné) i své vlastní obchodní podmínky. Obdržené peníze by se tak staly bezdůvodným obohacením společnosti na úkor spotřebitele a společnost by byla povinna peníze bezodkladně vrátit.
Společnost Viagogo se přesunula ze Švýcarska do USA. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem v USA, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.