Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#57511Po reklamaci a výměně nadále nefunkční baterie k řetězové pilce BRENCHIE. Neuhrazeny náklady spojené s reklamací..

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 18 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2022, před 3 lety

Vladislav Kusala

Znění stížnosti

Dodány dvě baterie, po plném nabití s jednou pila pracuje a s druhou ne. Reklamováno, k požadavku obchodníka zaslána formulářem pro lepší identifikaci fotografie vadné baterie, zaslána obratem nová, ale jiný typ, zjevně menší kapacita i napětí, a opět nefunkční. Nově dodaná baterie nemá žádné označení, žádný štítek s parametry. Nákup v e-shopu. Náklady na vrácení baterie vyčísleny, doloženy, ale neuhrazeny.


Produkt

MEGA BALÍČEK: Elektrická ruční pilka BRENCHIE - Náhradní baterie + Náhradní řetěz


Požadované řešení

Dodat funkční baterii odpovídající kapacity, jinak odstoupit od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2022 12:14, před 3 lety

Práva z vadného plnění se zásadně uplatňují v provozovně prodávajícího, ve které je přijetí reklamace objektivně možné, a to v souladu s § 2172 věta první zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a v souladu s § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. V uvedeném případě by tedy spotřebitel měl mít nárok na uhrazení nákladu na odeslání vadného zboží.

Co se týká uznání reklamace, je při jejím uznání možné dodání nové věci bez vad, avšak tato věc by měla být stejných parametrů jako věc předchozí. Nelze odeslat baterii jinou, která má např. jinou kapacitu apod. Zároveň není možné zaslat zboží bez označení - spotřebitel musí být informován o vlastnostech produktu. Zároveň se tímto štítkem dá předejít bezpečnostním rizikům (způsob uchovávání apod.).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2022 10:48, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2022 15:47, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2022 15:58, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.