Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem uz delsi dobu doslova vydirana pracovniky Vseobecne zdravotni pojistovny.
Nekdo mel eminentni zajem mi uctovat neopravnene poplatky aniz by si overil skutecnosti.
Nekolik let pracuji v zahranici, kde jsem mela pracovni smmlouvu.
Tato smlouva nebyla vypovezena ani firmou ani z me strany, tudiz jsem byla
stale zamestnancem a firma mela pravne hradit moje pojisteni.
Vzhledem ke Covidovym opatrenim jsem byla nucena se vratit do CR a cekat
na dalsi praci. Tyto pracovni cinnosti jsou narazove, nepravidelne a trvaji jiz nekolik let.
Zdravotni prukaz jsem mela cizi zeme, v CR jsem mohla cerpat jen
to nejnalehavejsi anebo omezene na tuto kartu.
V zari 2020 jsem byla v CR a cekala na praci. Pracovni pomer dle smlouvy
neustale trval. Ve smlouve je stanovena vypovedni lhuta 14 dnu a take mela
byt zaplacena mzda. Tyto podklady jsem odeslala zdravotni pojistovne, ktera se k nim vyjadrila negativne a jako podklad vzala v potaz jedna pani povidala, ze pracovni urad ji sdelil, ze muj pracovni pomer byl ukoncen ke 20.8.2020, coz neni pravda. Kdyz jsem zadala o podklady, nikdo mi je neposlal.
Firma v zahranici udajne nezaplatila za me zdravotni pojisteni a tak se Vseobecna zdravotni pojistovna rozhodla me vydirat o pojistne. V te dobe jsem byla zamestankyni firmy v zahranici a nemela jsem tuseni, ze firma mi nezaplatila zdravotni pojisteni ani socialni pojisteni za zari 2020 ani mi nedala vypoved, ani jsem necerpala covidove penize, ani nemam zivnostensky list. Nemela jsem v te dobe zadny prijem a zila jsem v domneni, ze mi daji praci v rijnu 2020. Kdyz se tak nestalo a Covidova situace se zhorsila, nebylo mozne cestovat, koncem rijna jsem se zaregistrovala na pracovnim urade. Vyrizeni dokladu o podporu trvalo nekolik mesicu a i tam delali vse pro to, aby podporu nemuseli vyplatit. Nakonec tam NEKDO prohlasil, ze muj pracovni pomer skoncil ke 20.8.2020, coz neni pravda. Kontaktovala jsem firmu v zahranici, ale ta dela mrtveho brouka.
Pokud jsem nedostala mzdu, nebyla mi podana vypoved a ani ja jsem ji nepodala, nepobirala jsem covidove penize ani nemam zivnostensky list a byla jsem uplne bez prijmu, zdravy rozum kazdemu rekne, ze asi nekdo jiny ma tu povinnost a ne ten, kdo se stal obeti.
Zadam o ukonceni tohoto unavneho vydirani ze strany pracovniku Vseobecne zdravotni pojistovny. Byla to reakce poslednich asistentek a jejich vedoucich a uz vubec se to nedostalo na pravni oddeleni zdravotni pojistovny. Clovek se nemuze nikam dovolat, temer vsechny hovory skoncily na call centru a v pripade stesti u jejich vedoucich.
Zadam o urgentni vyrizeni teto reklamace, jakym pravem, podle jakych zakonu se Zdravotni pojistovna stoura ve vecech, ktere ji neprislusi.
Pokud nekdo ma kontrolovat platby, tak si myslim, ze je to pojistovna v cizi zemi, ktera mela pozadovat platbu po firme, nebot jsem byla stale jejim zamestnancem a ne ceska strana.
Puvodne castka byla za 2 mesice, kdy jsem byla radne pojistena v zahranici a pojisteni bylo zaplaceno a byla jsem vydirana. Bylo velmi tezke dohledat doklady. Zdravotni pojistovna si usmyslela, ze opet po me bude pozadovat penize. Nakonec jina firma doklady dohledala a preposlala.
Nechapu, kdo a proc to dela a pozaduji, aby zodpovedni pracovnici byli
predvolani k zodpovednosti anebo opustili svoje pozice a byli propusteni.
Schopnych a hlavne POCTIVYCH lidi, kteri se vazi prace je v nasi zemi dost.
Je ale videt, ze nekdo si mysli, ze pokud se clovek neubrani muze vyuzivat svoji moc k sikane a neumyslene se obohacovat.
Dekuji za pochopeni.
S pozdravem,
Vydirani a opakovane neopravnene uctovani poplatku Vseobecnou zdravotni pojistovnou
Ukoncit vydirani o zaplaceni pojisteni, na ktere pojistovna z ME STRANY nema narok, ukoncit vymysleny dluh, podvodne jednani pracovniku, neni to poprve, co se to stalo. Dukazy jsou.
|
Tweet |
Úvodem chceme spotřebitele upozornit, že výpovědní doba v pracovním poměru činí (nejméně) 2 měsíce a začíná běžet prvním dnem následujícího měsíce po podání výpovědi. Dohodou lze pracovní poměr ukončit dříve, avšak z popisu nevyplývá, že by dohoda o ukončení pracovního poměru proběhla.
V tomto případě se nejedná o spotřebitelský soukromoprávní vztah. Služba VašeStížnosti.cz neřeší případná pochybení správních orgánů a orgánů veřejné moci, protože se nejedná o soukromé subjekty. Tato stížnost jde tedy nad rámec naší služby, která řeší spotřebitelské právo, zatímco zde se jedná o právo sociálního zabezpečení. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.
Stížnosti na činnost VZP ČR v kterékoliv oblasti její činnosti může podat písemně nebo ústně každý občan, a to v regionálních pobočkách VZP ČR v sekretariátu ředitele, na klientských pracovištích, popřípadě na Ústředí v oddělení kontroly nebo v sekretariátu ředitele VZP ČR.