Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57524Řidič nedoržuje čas příjezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2022, před 3 lety

Lucie Procházková

Znění stížnosti

V autobuse 612 ze Pcher na Kladno jezdí pan řidič denně pozdě má přiject v 07 a pán přijede někdy v 15:15 a někdy v 15:20 neřeknu kdyby se to stalo jednou dvakrát v týdnu ale on jezdí pravidelně pozdě! A člověk kvůli němu nestíná přestupní autobusy!!!


Požadované řešení

Chce to aby řidič jezdil včas max s 5 minutovým zpožděním a ne každý den pozdě!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2022 13:13, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 18:07, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.