Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Na 29.4.2022 jsem koupil 2 jízdenky 1xstudent 59,-Kč,a 1x 223,- Kč, celkem 282,-Kč z Prahy- Florenc do Brna Grand hotel čas 23,15.
Čekali jsme tam od 22,00 a autobus nepřijel, museli jsme zajistit náhradní dopravu, přijeli pro nás rodiče až od Brna, protože je nám 16 roků a v Praze se nevyznáme a v noci nebylo kam jít,to je další vydání asi 1.000 Kč.
Požadujeme náhradu 1.282Kč
|
Tweet |
Jestliže služba nebyla provedena ve sjednané kvalitě (resp. vůbec) je možné ji reklamovat. Společnost má povinnost reklamace vyřizovat, avšak na vyřízení reklamace je obecně 30denní lhůta. S ohledem na uvedené datum cesty se domníváme, že společnost stále lhůtu neporušila (přestože by mělo být vyřizováno bez zbytečného odkladu) a je tedy vhodné vyčkat na odpověď společnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.