Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
2.1.2015 jsme objednali u firmy MALL zboží pod číslem objednávky 86915493. Do 5.1. mělo dorazit. Jelikož nebyla schopna Česká pošta doručit zboží ve 2 balících ani za 14 dní, dohodli jsme se s zákaznickou linkou MALL, že objednávku stornujeme a objednáme zboží znovu. Za stornovanou objednávku dostaneme peníze zpět. Nová zásilka dorazila v pořádku, bohužel i přes urgence na zákaznické lince (3x hovor), nejsme schopni MALL donutit, aby peníze převedl. Vždy slíbí, že kontaktují finanční oddělení, které se vyjádří. To se samozřejmě nevyjádří a tak stále dokola.
Byl to náš poslední nákup u této společnosti.
1 × Hami Zelenina s krůtou a rajčaty - 6 x 200g, 1 × Hami Jablko, meruňka, jahoda - 6 x (4x100g), 1 × Tefal FV 5335E0 Aquaspeed Time Saver 30
Chceme svoje peníze zpět za zrušenou objednávku 86915493 a seriózní komunikaci finančního oddělení této společnosti se zákazníkem.
|
Tweet |
V případě odstoupení od smlouvy má prodávající dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku povinnost vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky. Nesplněním této povinnosti se ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat úroky z prodlená ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013.
Hodnocení:
Komentář: Finanční prostředky byly poukázány. Na náš případ jsem se u MALL.cz musel 4x doptávat, žádat a nakonec ani požadovaný výpis z účtu, že peníze převedli, jsme nedostali. Takže HotLine linka funguje, bohužel nic nevyřeší a jejich další oddělení se zákazníky odmítají komunikovat. Jsem rád, že jsem alespoň dostal peníze z Objednávky. Peníze z volání na HotLine už raději ani nechci, to se opravdu nedá..