Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Objednala jsem si u Vodafonu internet, to je v pořádku, byla mi nabídnutá televize se spoustou programů, na dotaz u kterého operátora mám dotaz jsem odpověděla a byla mi nabídnutá služba s nižším tarifem. Svolila jsem s přechodem k Vodafonu, podotýkám dobrovolně !!! Při změně operátora poslali nové karty na jinou adresu, když jsem žádala, aby zatavili převod, že nemohu být bez telefonu kvůli lékaři kdybych potřebovala volat, tak se na to nebral zřetel. Vůbec se mi nelíbí chování operátorů, už kvůli tomu, že každý mi řekl jiné informace. V současné době jsem u Vodafonu a nechci tam být, když jsem to oznámila operátorovi, že chci přenosové kódy, tak mi řekl, že MUSÍM zaplatit 4 tisíce za přijímač na internet, prý z důvodu, že odcházím s telefonem k jinému operátorovi. Nevidím důvod, proč mám platit za přijímač, když internet zůstává od Vodafonu. Dále jsem řekla, že nám nejde televize přes internet, tak mi bylo oznámeno, že si mám zavolat technika, kterého budu muset zaplatit, aby se koukl, proč ta televize nejde !! Nejde z důvodu špatného signálu a já mám platit?? Není to trochu ujeté, chyba není na mé straně, ale na straně Vodafonu a špatného signálu. Chci přejít s telefonem jinam a odmítám platit požadovanou částku.
Tomíková
Převod čísla bez poplatku, nevidím důvod, s telefonem jsem přešla dobrovolně a dobrovolně také odejdu.
Zjistit proč nejde televize, bez placení technika, pokud to nepůjde, zrušit internetovou televizi.
|
Tweet |
K nefunkční internetové televizi:
Jestliže služba neodpovídá kvalitou objednávce (resp. účelu), může ji spotřebitel reklamovat. Výsledkem uznané reklamace by mělo být dodání věci bez vad a přiměřená sleva. Konkrétní nároky by však měly být určeny v rámci dohody stran.
Odstoupení:
Neznáme znění smlouvy ani podmínky, za jakých byla smlouva uzavřena. Nemůžeme proto posuzovat nároky společnosti v případě, že se spotřebitelka rozhodně odstoupit (příp. vypovědět) smlouvu. Nároky společnosti by však měly být přiměřené - je tedy otázkou, zda částka 4 000 Kč za přijímač na internet přiměřená je. Vzhledem k tomu, že neznáme podrobnosti, nemůžeme přiměřenost určit. Zároveň je nutné zmínit, že na případnou přiměřenost by mohl panovat jiný názor i u ČOI, či soudů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Tomíková, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.