Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#57531Změna odjezdového místa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2022, před 3 lety

Vlasta Skácelová

Znění stížnosti

V neděli 8.5. jsem měla odjet autobusem v 15. 35 z Prahy Florence ze stanoviště 18. Na místě jsem byla s několika čekajícími cestujícími včas, ale autobus nepřijel. Po několika minutách čekání jsme zjistili na informacích, že autobus odjel z jiného stanoviště. Sehnat náhradní jízdenku do Brna v nedělních odpoledních hodinách bylo nemožné, byla jsem ráda, že jsem sehnala jízdenku s místenkou ve vlaku. Do Brna jsem přijela o dvě a půl hodiny později, což mi způsobilo další nepříjemnosti.


Produkt

Jízdenka IDOS, kod pro odbavení 3007677106, kod IDOS.cz6IHM-LBSD-6JG3, cena 62,25Kč , jizdenka IDOS pro České dráhy kod transakce SX91D4, cena 147 Kč147


Požadované řešení

Požaduji náhradu finančních prostředků za obě jízdenky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2022 13:50, před 3 lety

Jestliže služba nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. V uvedeném případě bude nutné posoudit, zda (a případně jakým způsobem) společnost o změně odjezdového místa informovala.

Pokud o této skutečnosti neinformovala a spotřebitel svou jízdenku neuplatnil, mohl by mít nárok na vrácení jízdného, neboť službu nemohl využít pro nesplnění informační povinnosti podnikatele. Zároveň by mohl požadovat zvýšené náklady, které mu vznikly z důvodu tohoto porušení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 18:13, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.