Společnost


itradePhone s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57533Chybně dodány telefon, telefon vrácen podle e-mailu na dobírku ale 14 dni píšou e-maily o ničem a nakonec ze meli chybu v mailu a telefon nejde na dobírku vratit . Jejich komunikace je na bodu nula a pise to clovek co nema vubec zajem resit danou vec.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2022, před 3 lety

Tomáš Křiváček

Znění stížnosti

Zaslali spatny model telefonu. Poslali telefon ktery byl odreny a nefungoval po okamzite stížnosti z me strany ze dodali jiny model a poslání fotek jak telefon dorazil byla snaha resit danou vec poslali e-mail kde přiznali chybu a dali na vyber bud vratit penize nebo ze mi zašlou správný telefon a ze za chybu se budou revanzovat. Poslal jsem telefon na dobírku a vyplnil reklamní list vse podle pokynu v mailu . Po 14 dnech korespondence o ničem z nich vypadlo ze se telefon nemuze vratit na dobírku a ze byla v mailu chyba .


Produkt

Telefon se2020


Požadované řešení

Vratit penize s veškerými náklady


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2022 14:14, před 3 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.


Jestliže podnikatel uvedl špatné instrukce pro vrácení, je povinen uhradit spotřebiteli náklady, které tímto pochybením vznikly. Spotřebitel má při odstoupení od smlouvy povinnost uhradit pouze vrácení zboží (tedy jednu cestu zboží k podnikateli).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2022 18:15, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.