Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#57534Zkažené maso v prodeji

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2022, před 3 lety

Miroslav Dlouhý

Znění stížnosti

V prodejně v Kralupech nad Vltavou jsem koupil vakuový balíček s masem, tzv zabijackovy balíček. Datum spotřeby 11.5.2022. Balíček jsem uchovával v lednici a 8.5. jsem jej otevřel a část jsme udělali na grilu. Ostatní asi polovinu jsem opět dal do lednice. Dnes 9.5.22 jsem balíček opět vyndal, protože jsem z lednice cítil smrad. Maso bylo zkažené i když bylo stále v lednici a stále před datumem spotřeby. Vybalené bylo těsně před spotřebou. Domnívám se, že maso bylo již staré v době zabalení. Na to, jak Lidl hlásá čerstvost zboží, tak zde tedy pochybili. Už po několikáté jsem se setkal s tím, že větší balení vždy obsahuje zkažené maso. Naposled to bylo kuře duo. Stejný případ.


Produkt

Zabijackovy balicek


Požadované řešení

Zkontrolujte dodržování kvality a cerstvosti nabízeného masa, zjištěné pochybení zejména ve větších baleních.
Reklamaci řešit nechci, jen již nechci nakupovat prošlé zboží, které je nabízeno jako čerstvé.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2022 14:19, před 3 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.5.2022 15:34, před 3 lety

Dobrý den, pane dlouhý, děkujeme za příspěvek. Mrzí nás, že jste si na mase nemohl pochutnat a v případě, že byste jej do konce data spotřeby zanesl zpět do prodejny, vrátili bychom Vám peníze i bez platné účtenky. Datum spotřeby můžeme nicméně zaručit jen tehdy, kdy nedojde k přerušení teplotního řetězce. Ten se preruší právě i tím, že maso vyndáte z chladicího zařízení a v prodejně i po cestě domů maso nepřenášíte v chladící tašce. Na vině může být i špatně chladící lednice. Mohlo se také samozřejmě stát, že si vaničku s masem do košíku vložil jiný zákazník a po několika minutách v prodejně si nákup rozmyslel a maso vrátil zpět. Tomuto jednání bohužel nemůžeme předejít, proto zákazníkům nabízíme, aby v případě nespokojenosti či podezření na zdravotní závadnost produkty reklamovali. Děkujeme tedy za upozornění a zároveň se omlouváme za komplikace spojené s nákupem. Váš podnět tímto předáme kolegům z dané pobočky, aby jej prověřili. S pozdravem Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2022 17:18, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2022 19:45, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.