Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
V prodejně v Kralupech nad Vltavou jsem koupil vakuový balíček s masem, tzv zabijackovy balíček. Datum spotřeby 11.5.2022. Balíček jsem uchovával v lednici a 8.5. jsem jej otevřel a část jsme udělali na grilu. Ostatní asi polovinu jsem opět dal do lednice. Dnes 9.5.22 jsem balíček opět vyndal, protože jsem z lednice cítil smrad. Maso bylo zkažené i když bylo stále v lednici a stále před datumem spotřeby. Vybalené bylo těsně před spotřebou. Domnívám se, že maso bylo již staré v době zabalení. Na to, jak Lidl hlásá čerstvost zboží, tak zde tedy pochybili. Už po několikáté jsem se setkal s tím, že větší balení vždy obsahuje zkažené maso. Naposled to bylo kuře duo. Stejný případ.
Zabijackovy balicek
Zkontrolujte dodržování kvality a cerstvosti nabízeného masa, zjištěné pochybení zejména ve větších baleních.
Reklamaci řešit nechci, jen již nechci nakupovat prošlé zboží, které je nabízeno jako čerstvé.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/.
Dobrý den, pane dlouhý, děkujeme za příspěvek. Mrzí nás, že jste si na mase nemohl pochutnat a v případě, že byste jej do konce data spotřeby zanesl zpět do prodejny, vrátili bychom Vám peníze i bez platné účtenky. Datum spotřeby můžeme nicméně zaručit jen tehdy, kdy nedojde k přerušení teplotního řetězce. Ten se preruší právě i tím, že maso vyndáte z chladicího zařízení a v prodejně i po cestě domů maso nepřenášíte v chladící tašce. Na vině může být i špatně chladící lednice. Mohlo se také samozřejmě stát, že si vaničku s masem do košíku vložil jiný zákazník a po několika minutách v prodejně si nákup rozmyslel a maso vrátil zpět. Tomuto jednání bohužel nemůžeme předejít, proto zákazníkům nabízíme, aby v případě nespokojenosti či podezření na zdravotní závadnost produkty reklamovali. Děkujeme tedy za upozornění a zároveň se omlouváme za komplikace spojené s nákupem. Váš podnět tímto předáme kolegům z dané pobočky, aby jej prověřili. S pozdravem Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.