Společnost


Ticket 365 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:185
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57548Zakoupené lístky na divadelní představení Zamilovaný sukničkář

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2022, před 3 lety

Radka Vítků

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupila jsem 4x vstupenky celkem za 1680,- Kč na divadelní představení Zamilovaný sukničkář - Divadelní společnost Háta.
Od: organizátor Rostislav Meier, Bezručova, 73801 Frýdek-Místek. IČO 08211426 DIČ CZ0104195388.
2x bylo představení odloženo, naposledy na 12.5.2022.Psala jsem email na Tiket365cz@gmail.com, zda termín platí, bohužel bez odpovědi a divadelní společnost Háta má na tento termín jiný program. Prosím o vrácení peněz.

Děkuji za odpověď
S přáním hezkého dne

Radka Vítků


Produkt

4x vstupenka za 1680,- Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2022 12:03, před 3 lety

Podle informací zveřejněných v insolvenčním rejstříku (https://1url.cz/vKm5m) bylo dne 16. 3. 2022 rozhodnuto o úpadku společnosti Ticket 365 s.r.o. Spotřebitel by tedy nyní měl přihlásit svou pohledávku vůči společnosti (nárok na vrácení ceny vstupenek) do insolvenčního řízení. Musí tak učinit do 2 měsíců ode dne zveřejnění usnesení soudu o úpadku společnosti v insolvenčním rejstříku (tj. nejpozději do 16. 5. 2022).

Přihláška se podává u soudu zásadně elektronicky, včetně příloh, a to na stanoveném formuláři, který je zveřejněn na webových stránkách Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na stránkách insolvenčního rejstříku (https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR), kde jsou obsaženy rovněž pokyny k vyplnění přihlášky.

K přihláškám, které budou podány po uplynutí výše uvedené lhůty, insolvenční soud nepřihlíží a takto uplatněné pohledávky nebudou v insolvenčním řízení uspokojeny.

Pokud byl portál Ticket 365 s.r.o. pouze zprostředkovatelem prodeje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky. O vrácení peněz by tak bylo vhodnější kontaktovat přímo pořadatele kulturní akce.

Vzhledem k tomu, že veškeré nároky vůči společnosti lze nyní uplatňovat pouze v insolvenčním řízení, bude tato stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.