Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, objednal jsem si u internetového obchodu zboží, které mi přišlo. Potom se porouchalo a já ho poslal k reklamaci na reklamační adresu prodejce a žádal o uhrazení nákladů s reklamací. Prodejce mi reklamaci posoudil, ale zamítl, jelikož se prý vada neprojevila a výrobek je bezvadný. Také mi sdělil, že mi nemůže proplatit náklady s reklamací, jelikož reklamace není oprávněná a že si můžu zboží vyzvednout u nich na reklamačním středisku nebo mi jej na mou žádost mohou zaslat na mou adresu, ale to již za 100,- Kč za poštovné. Volal jsem si tedy ihned na ČOI, kde mi řekli, že v případě neoprávněné reklamace si poštovné samozřejmě účtovat mužou, pokud mi také nabídli vyzvednutí zdarma v jejich provozovně. Jiný poradce mi však sdělil pravý opak, a to že si žýdný poplatek za poštovné účtovat nemohou. Jak je to tedy pravda?
Zboží jsem objednal u eshopu a vyzvedl si ho osobně na Uložence, kterou mám cca. 20km, jejich reklamační středisko mám asi 100 km. Jak mám postupovat, co mám žádat? Mám nárok na to, aby mi reklamované zboží poslali zpět na mou adresu zdarma, i když mi reklamaci zamítli?
Díky Píš
Poslat reklamované zboží zpět zdarma!
|
Tweet |
Stížnost uzavíráme z důvodu nedostatečně identifikovaného subjektu.