Společnost


Internetový obchod elektro

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#5756Neoprávněná zamítnutá reklamace a poštovné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2015, před 10 lety

Jan Píš

Znění stížnosti

Dobrý den, objednal jsem si u internetového obchodu zboží, které mi přišlo. Potom se porouchalo a já ho poslal k reklamaci na reklamační adresu prodejce a žádal o uhrazení nákladů s reklamací. Prodejce mi reklamaci posoudil, ale zamítl, jelikož se prý vada neprojevila a výrobek je bezvadný. Také mi sdělil, že mi nemůže proplatit náklady s reklamací, jelikož reklamace není oprávněná a že si můžu zboží vyzvednout u nich na reklamačním středisku nebo mi jej na mou žádost mohou zaslat na mou adresu, ale to již za 100,- Kč za poštovné. Volal jsem si tedy ihned na ČOI, kde mi řekli, že v případě neoprávněné reklamace si poštovné samozřejmě účtovat mužou, pokud mi také nabídli vyzvednutí zdarma v jejich provozovně. Jiný poradce mi však sdělil pravý opak, a to že si žýdný poplatek za poštovné účtovat nemohou. Jak je to tedy pravda?

Zboží jsem objednal u eshopu a vyzvedl si ho osobně na Uložence, kterou mám cca. 20km, jejich reklamační středisko mám asi 100 km. Jak mám postupovat, co mám žádat? Mám nárok na to, aby mi reklamované zboží poslali zpět na mou adresu zdarma, i když mi reklamaci zamítli?

Díky Píš


Požadované řešení

Poslat reklamované zboží zpět zdarma!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2015 10:05, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu nedostatečně identifikovaného subjektu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.