Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57560Opakované zkrácení vlaku v době špičky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2022, před 3 lety

Veronika Malkusová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Každý všední den jezdím do Prahy vlakem 9108 linky S 9. Poslední týden jezdí v tuto dobu absolutní špičky zkrácené soupravy a jizda je zcela nedůstojná. Vlak je přecpaný a i v 1. třídě se stojí a vybírá speciální příplatek. Pak se někde 2. souprava připojuje a vlak stojí dalších 5-10 minut. Můžete mi , prosím , vysvětlit toto chování?
Děkuji za odpověď MUDr. Malkusová


Požadované řešení

Delší vlak.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2022 09:32, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.