Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
10.5.22..jízdenky na Valašský expres.odjezd 17.02 zakoupeny v kanceláři.u otřesně arogantního prodejce.
Vlak měl odjezd 17.02,ještě 17.15 nesvítí na tabuli žádný údaj o zpoždění nebo zrušení...koupili jsme jízdenky u jiné společnosti na jiný spoj/jeli včas a dodrželi jízdní řád,/jsme senioři 65+ a měli jsme za sebou dlouhou cestu z e zahraničí,nemohli čekat a nevědět na co!
Jízdenka s mistenkou 2x...174kč 2x...celkem 348kč
Žádám vrácení peněz na č.účet
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.