Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Několikrát se mi stalo že mi česka pošta nedoručila balík nebo psaní. Dnes 11.5 jsem čekal balík z čech, ve schránce zase nic, pouze email. Balík jsem na poště naštestí dostal se slovy že tu mám ještě jeden z ciziny předem placeny a že za dva dny ho pošlou zpet, ve schránce zase nic. Nekoupit si něco z čech tak ten balík z ciziny se zase ztratí, jako už se mi několikrát stalo. Schránku mám řádně označenou jménem vedle vstupních dveří na své adrese. Vedoucí doručovatelu pan P.bud kreje své podřízené nebo není schopný situaci řešit. Většinou odpvídal že vše dohledal a že není pochybení na jejich straně, že se balík nevešel do schránky atd. Avízo k vyzvednutí se tam ale určitě vejde
číslo zásilky LT998602174NL
Prosil bych aby mi bylo doručováno to co má abych neměl do budoucna problém protože podle statistiky bylo 66tisíc reklamací za rok v pruměru 180 reklamací denne! Vše má na starost pan P. Mariánske lazně.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman