Společnost


DuPonti s.r.o.

Počet nahlášených stížností:55
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#57585Neoprávněné stržená platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2022, před 3 lety

Karolína Hejlková

Znění stížnosti

Dobrý den. Již pár měsíců jsem odhlášena ze seznamky a je napsané v seznamce, že mi vše vyprselo a neproběhne žádná platba. Dnes mi bylo strhnuto 1500 Kč. Mohu je získat zpět? Děkuji Hejlková


Požadované řešení

Dobrý den. Již pár měsíců jsem odhlášena ze seznamky a je napsané v seznamce, že mi vše vyprselo a neproběhne žádná platba. Dnes mi bylo strhnuto 1500 Kč. Mohu je získat zpět? Děkuji Hejlková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2022 14:11, před 3 lety

Jestliže spotřebitelka vypověděla smluvní vztah dle obchodních podmínek společnosti, došlo k zániku závazku. Společnost by pak neměla právo si nadále strhávat platby a byla by povinna vrátit platby učiněné po této výpovědi. V případě, že by tak neučinila, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2022 15:59, před 3 lety

Dobrý den, paní Hejlíková.
Nejprve mi dovolte se zeptat, kde se Vám zobrazuje oznámení o tom, že "vše vypršelo a neproběhne žádná platba".
Dále mi dovolte dotaz, na které seznamce jste registrovaná.
S pozdravem
DuPonti s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 13:20, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2022 18:30, před 2 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.