Společnost


Wireless Works B.V.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57594Neoprávněně vyúčtování plateb

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2022, před 3 lety

PAVLÍNA DOLEŽALOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 11.4. 2022 jsem obdržela sms, že jsem odsouhlasila platbu pro Wireless Works ve výši 99Kč za předplatné. Na tuto sms jsem nereagovala, jelikož jsem si nic neobjednávala. Bohužel jsem obdržela v následujících dnes další tři sms. Volala jsem na O2, kde mi bylo sděleno, že je to platba třetí straně. Službu jsem si zablokovala. Žádnou platbu jsem nepotvrdila přesto mi byla naúčtovaná.


Požadované řešení

Jelikož jsem platbu neodsouhlasila, požaduji vrácení plateb v celkové výši 396Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2022 08:44, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Operátor je pouze zprostředkovatelem, reklamaci je tak nutné podat přímo u společnosti, která předplatné inkasovala.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 11:30, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.