Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Pevný internet vzduchem instalován. Nedostatečné pokrytí, přetížení vysílače potvrzeno technikem do 7 dnů od převzetí bez poplatku. Do 14 dnů odstoupení od smlouvy se žádostí o demontáž vodafon technikem, prostřednictvím operátora. Několikrát telefonicky urgováno. Stále slibují vyřešení. Zdůvodnění i tím že paní D., co to zadávala do systému, už tam nepracuje... Vrchol drzosti, trapnosti a ostudy tak velké společnosti za jakou se Vodafone vydává. Po uběhnutí 1 měsíční lhůty jsem byla odkázána na reklamační oddělení. Stále jen čekám a žádný výsledek, ani potvrzení o přijetí reklamace.Ani slibované potvrzovací sms o zadání požadavků, natož avizované vizitky operátorů s žádostí o hodnoceni. Asi už Vodafone někdo vykradl a ještě dojíždí setrvačností kdysi dobré pověsti nejlepšího operátora, dokud lidi budou platit... A věřit ve slušnost. Velké zklamání.
Spojené služby volání TV a internet
Demontáž zařízení. Zrušení služby. Do rozpis k vyúčtování.
|
Tweet |
Jestliže měl spotřebitel právo na odstoupení, je podnikatel povinen to respektovat. Odstoupení je jednostranným právním úkonem a není tak potřeba jeho souhlas. Pokud spotřebitel od smlouvy odstoupil a podnikatel zařízení nedemontoval, patrně nemůže po spotřebiteli požadovat úhradu služby/pronájmu zařízení.
Dle popisu navíc není (nebo nebylo) možné zařízení používat ve sjednané kvalitě. V případě, že by tedy odstoupení možné nebylo a byla by podána výpověď, u které by plynula výpovědní doba, mohl by spotřebitel požadovat přiměřenou slevu, neboť zařízení neodpovídalo kvalitou popisu.
Závěrem jen doplníme, že i výpověď je jednostranným právním jednáním (není tedy potřeba souhlas druhé strany), jen bývá zpravidla spojeno s výpovědní dobou, kdy strany pokračují v plnění a závazek zaniká až uplynutím této doby.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Sivková, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění a komplikacím. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Pokud jste již reklamaci podala, prosím vyčkejte na vyjádření specialistů reklamačního oddělení. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.