Společnost


ESPACE Retail s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5760Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2015, před 10 lety

David Škoda

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 10.11.14 jsem zakoupil v obchodě VANS na Chodově pánské zimní boty (ATWOOD BOOT 10.5) za cenu 1990 kč. Po 14 dnech běžného nošení se mi definitivně prodřeli paty na obou botách až na gumovou část boty. Boty byly správným způsobem nazouvány a také nošeny s pevně zavázanými tkaničkami. Jedná se tedy o vadu použitého materiálu obuvi. Boty jsem byl po 2 měsících reklamovat, po 14 dnech jsem byl informován sms o zamítnutí reklamace.

Děkuji za kladné vyřízení


Produkt

boty VANS M ATWOOD BOOT 10.5 (MTE) KHAKI/PAR VxB1Dx1


Požadované řešení

Nemám dále důvěru k tomuto zboží a proto požadují vrátit peníze v plné částce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2015 13:38, před 10 lety

V tomto případě je nutné posoudit, zda se prodejce vypořádal se zákonnou domněnkou uvedenou v § 2161 odst. 2 občanského zákoníku. Ten stanoví, že vady, které se projevily do 6 měsíců od převzetí věci, existovaly již v okamžiku převzetí. Prodejce se pak odpovědnosti za nesplněnou jakost může zprostit pouze prokázáním opaku. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení např. o opotřebení obuvi, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem. Pouhé poukázání, obecné tvrzení tedy za vyřízení považovat nelze, s odkazem na § 2161 občanského zákoníku může spotřebitel nadále trvat na řádném vyřízení reklamace v zákonné lhůtě 30 dnů od uplatnění. Dále je vhodné argumentovat krátkým časovým intervalem, ve kterém se vada od převzetí projevila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2015 12:28, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.