Společnost


BIOMAC s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57605Nedodržení ceny z potvrzené objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2022, před 3 lety

Iveta Průšová

Znění stížnosti

Dobrý den,
firma nechce prodat zboží - dřevěné brikety Hard RUF (osobní odběr) z potvrzené objednávky (emailem i ústně pracovnicí v Karlových Varech) za cenu uvedenou 69,- Kč za 1 balík/10 kg, na jejich webových stránkách v e-schopu. Navýšení činní 20,- Kč na 1 balíčku/89,- Kč. Jde o jednostranné zrušení KUPNÍ SMLOUVY ?


Produkt

Platnost kupní smlouvy a dodání zboží za cenu uvedenou na e-schopu.


Požadované řešení

Možnost odebrat zboží za cenu z objednávky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2022 14:48, před 3 lety

Dle popisu jde o jednostrannou podstatnou změnu smlouvy. To obecně není možné, přičemž výjimkou by mohla být zjevná nepřiměřenost, kterou se podnikatel brání.

V uvedeném případě se dle popisu však domníváme, že o takový případ nejde - spotřebitel pravděpodobně nemohl vědět, zda se nejedná pouze o výhodnou cenu. Jiný případ by byl například ve chvíli, kdy by byly ceny posunuté o desetinnou čárku.

Smlouvu by bylo možné také zrušit před jejím potvrzením, to nicméně spotřebiteli došlo nejen e-mailem (pravděpodobně automatickým), ale i telefonicky.

Z výše uvedených důvodů se domníváme, že má podnikatel povinnost dodat za původní cenu a nemůže ji po potvrzení objednávky jednostranně měnit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 12:19, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.