Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57610Nevrácení peněz za uznanou reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2022, před 3 lety

Mirka Rajmová

Znění stížnosti

Dne 8.12. 2021 jsem uhradila 676 kč za objednávku č. 2397325 .1.4. jsem posílala reklamaci 47923 a 47922 za nedodanné zboží ( dámské tričko a obal na mobil ).2.5. mi byla uznána reklamace a bylo uvedeno , že mi bude platba vrácena na účet. Peníze zatím nedorazily a firma už nereaguje na email ani na tel. kontakt


Produkt

dámské modní tričko s potiskem seriálu Lucifer , silikonový kryt na telefon iPhone s potiskem seriálu Lucifer


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2022 15:24, před 3 lety

V případě vrácení peněz při uznané reklamaci není stanovena přesná lhůta, mělo by však být plněno v přiměřené době.

Pokud by měl spotřebitel pocit, že již mělo být plněno, může podnikatele vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 12:24, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.