Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#57614Nevraceny penize za vratne obaly

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2022, před 3 lety

Vladimír Černík

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes odpoledne 13.5.2022jsem při placení uplatnil lístek na zálohované obaly ( Lahve v hodnotě 181Kč). Obsluha pokladny mi pouze sdělila že je již neplatný a není možno jej použít. Lístek na vratné obaly byl vystaven v unoru 2022a na kuponu je uvedeno, že má být uplatněn do 45 dnů,cehoz jsem si samozrejme nevsiml.
Bez ohledu na tuto informaci je zřejmé, že se jedná o bezdůvodné obohacování, kdy vykupující získal finance od výrobce za obaly, ale ty již nepředal zákazníkovi.
Chápu, že systém nezvládne zpracovat automaticky více než 45 cyklů, ale předpokládám, že Kaufland dostává svodku o kódech a platbách, které nebyly provedeny a uplatněny, jinak by se vystavoval postihu ze strany FÚ v případě kontroly. Takže nechápu, proč při reklamaci tohoto postupu na recepci prodejny v Hradci Králové mi bylo sděleno pouhé "nemůžeme". Toto je pouze manuální operace pro kterou mají mít opravnění, navíc podpořená důkazem - kuponem.
Nesouhlasím s tím, že není lístek již uplatnitelný, asi jako kdyby faktura nebyla proplatitelná po datu splatnosti.
Nejedná se o částku, ale o možné množství případů a budoucí předcházení tomuto.


Požadované řešení

Vraceni pozadovane castky,proti kuponu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2022 15:41, před 3 lety

Domníváme se, že v uvedeném případě se proplácení řídí smluvními (nikoliv zákonnými) podmínkami, přičemž o podmínce uplatnění je, dle našeho názoru, spotřebitel poučen dostatečně (tato informace je vytištěna na kuponu, jak uvádí sám spotřebitel).

Domníváme se, že tedy nedochází k bezdůvodnému obohacení, neboť tyto podmínky nejsou nepřiměřené a zákazník je řádně poučen.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.6.2022 09:50, před 3 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2022 16:46, před 2 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2022 11:20, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.