Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 22. 10. 2014 jsem podala výpověď tel. čísel 222782522, 222211436 a 235316110. Bylo mi odpovězeno, že čísla budou ukončena po šestitýdenní lhůtě k 1.12. 2014. Vzhledem k určitým komplikacím jsem žádala o prodloužení, bylo mi vyhověno a 3. 12. 2014 mi pí. Wiesnerová potvrdila prodloužení tel. čísel 222782522 a 222211436 do 8. 12. 2014. Číslo 222782522 však již od 1. 12. nefungovalo. Datové služby však fungovaly ještě 10. 12., na což jsem prostřednictvím zákaznické linky telefonicky upozornila.
Dne 9. 1. 2015 mi přišlo vyúčtování č. 0626858528 za celý měsíc prosinec, ačkoliv linky byly k 8. 12. vypovězeny a od 4.12 2014 veškeré služby začal provozovat jiný operátor. Prostřednictvím zákaznické linky jsem uplatnila reklamaci, avšak doposud se nikdo nevyjádřil.
Tel. linky řádně vypovězeny k 1.12. resp. 8.12. 2014, avšak fakturován celý prosinec 2014
Oprava vyúčtování č. 0626858528 na pouze poměrnou část k 8.12.2014, ne celý měsíc, kdy od 4.12. 2014 byly služby převedeny k jinému operátorovi.
|
Tweet |
Ceník společnosti O2 Czech Republic a.s. uvádí, že v případě, že je tarif/balíček používán jen část měsíce, bude účtována poměrná část měsíčního paušálu. Reklamaci na poskytovanou službu je uživatel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby. Podnikatel je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
Dobrý den,
vaši reklamaci máme vedenou z 9. 1. 2015.
Poprosím vás ještě o vyčkání. Vyjádření s konkrétním návrhem řešení vám zašleme v následujících dnech.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Vážený pane Trčko,
doposud mi nebylo zasláno žádné vyjádření.
V čem je problém? Pokud potřebujete nějaké další informace, ráda je dodám.
S pozdravem M. Marešová
Dobrý den,
podle informací, které jsem dohledal, vám byla reklamace uznána a podrobné informace zaslány na vaši emailovou adresu.
Věřím, že už je vše v pořádku.
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, považujeme stížnost za uzavřenou s dosažením dohody.