Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#5762Faktura

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2015, před 10 lety

Monika Marešová

Znění stížnosti

Dne 22. 10. 2014 jsem podala výpověď tel. čísel 222782522, 222211436 a 235316110. Bylo mi odpovězeno, že čísla budou ukončena po šestitýdenní lhůtě k 1.12. 2014. Vzhledem k určitým komplikacím jsem žádala o prodloužení, bylo mi vyhověno a 3. 12. 2014 mi pí. Wiesnerová potvrdila prodloužení tel. čísel 222782522 a 222211436 do 8. 12. 2014. Číslo 222782522 však již od 1. 12. nefungovalo. Datové služby však fungovaly ještě 10. 12., na což jsem prostřednictvím zákaznické linky telefonicky upozornila.
Dne 9. 1. 2015 mi přišlo vyúčtování č. 0626858528 za celý měsíc prosinec, ačkoliv linky byly k 8. 12. vypovězeny a od 4.12 2014 veškeré služby začal provozovat jiný operátor. Prostřednictvím zákaznické linky jsem uplatnila reklamaci, avšak doposud se nikdo nevyjádřil.


Produkt

Tel. linky řádně vypovězeny k 1.12. resp. 8.12. 2014, avšak fakturován celý prosinec 2014


Požadované řešení

Oprava vyúčtování č. 0626858528 na pouze poměrnou část k 8.12.2014, ne celý měsíc, kdy od 4.12. 2014 byly služby převedeny k jinému operátorovi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2015 10:24, před 10 lety

Ceník společnosti O2 Czech Republic a.s. uvádí, že v případě, že je tarif/balíček používán jen část měsíce, bude účtována poměrná část měsíčního paušálu. Reklamaci na poskytovanou službu je uživatel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby. Podnikatel je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2015 21:52, před 10 lety

Dobrý den,

vaši reklamaci máme vedenou z 9. 1. 2015.
Poprosím vás ještě o vyčkání. Vyjádření s konkrétním návrhem řešení vám zašleme v následujících dnech.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.2.2015 21:12, před 10 lety


Monika Marešová

Vážený pane Trčko,
doposud mi nebylo zasláno žádné vyjádření.
V čem je problém? Pokud potřebujete nějaké další informace, ráda je dodám.
S pozdravem M. Marešová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2015 12:41, před 10 lety

Dobrý den,

podle informací, které jsem dohledal, vám byla reklamace uznána a podrobné informace zaslány na vaši emailovou adresu.

Věřím, že už je vše v pořádku.

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:20, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, považujeme stížnost za uzavřenou s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.