Společnost


Mobeetech BV

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57633Neoprávněné naúčtované poplatky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2022, před 3 lety

Hana Jelínková

Znění stížnosti

V měsíci duben 5 zaúčtovaný poplatek 99 kč a v květnu doposud2x .
za službu Clubmobee

Zkoušela jsem zaslat SMS na zrušení , ale nedošlo k odeslání , důvod neznám.
Odeslala jsem i email s dotazem jak je možno službu zrušit.


Produkt

nevyužívám žádné služby..o ničem nejsem si vědoma, že bych aktivovavala a měla zájem


Požadované řešení

Požadavek je vrácení peněz za něco co nevyužívám...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 14:18, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Nizozemsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 09:23, před 3 lety

Společnost Mobeetech BV se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Společnost žádá spotřebitele, aby se jí ozvali na e-mail mobeetech.cz@silverlines.info, kde, dle jejího vyjádření, společně se spotřebiteli vyřeší všechny stížnosti, zruší jim nechtěné služby, případně jim vrátí stržené peníze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.