Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
můj otec byl 12.5.nakupovat v tescu v Kolíně a paní na prodejně mu namarkovala 20ks cukr krupice. V košíku měl ale jen 10ks. Všiml si toho ale až dnes. Do Kolína to má přes 40km a ještě je to důchodce. Nechápu, jak mu mohla namarkovat 20ks,když i v letáku je uveden max.počet ks na nákup 11ks. Přišel tak o 139 Kč. Můžete si ověřit i přes kamerový systém.
A teď mi prosím řekněte, co má chudák dělat, když to má do Kolína tak daleko. Byl tam jen v nemocnici na vyšetření.
Děkuji a přeji hezký den. Prokešová
Cukr krystal, markováno 10ks navíc
Vrácení peněz nebo zaslání kupónu v té hodnotě.
|
Tweet |
Spotřebitelům doporučujeme kontrolovat namarkování zboží ihned za pokladnou v prostoru k tomu určenému. K pozdějším reklamacím nemusí prodávající brát zřetel. V tomto případě je však možné namítat právě maximální počet kusů, neboť koupit vyšší počet kusů by prodávající neměl umožnit (mohl by to omezit například i pokladní systém, avšak nestalo se tak).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nás informovala, že stížnost byla vyřešena k její spokojenosti. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.