Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#57635Špatně namarkované zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2022, před 3 lety

Kateřina Prokešová

Znění stížnosti

Dobrý den,
můj otec byl 12.5.nakupovat v tescu v Kolíně a paní na prodejně mu namarkovala 20ks cukr krupice. V košíku měl ale jen 10ks. Všiml si toho ale až dnes. Do Kolína to má přes 40km a ještě je to důchodce. Nechápu, jak mu mohla namarkovat 20ks,když i v letáku je uveden max.počet ks na nákup 11ks. Přišel tak o 139 Kč. Můžete si ověřit i přes kamerový systém.
A teď mi prosím řekněte, co má chudák dělat, když to má do Kolína tak daleko. Byl tam jen v nemocnici na vyšetření.

Děkuji a přeji hezký den. Prokešová


Produkt

Cukr krystal, markováno 10ks navíc


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo zaslání kupónu v té hodnotě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2022 17:15, před 3 lety

Spotřebitelům doporučujeme kontrolovat namarkování zboží ihned za pokladnou v prostoru k tomu určenému. K pozdějším reklamacím nemusí prodávající brát zřetel. V tomto případě je však možné namítat právě maximální počet kusů, neboť koupit vyšší počet kusů by prodávající neměl umožnit (mohl by to omezit například i pokladní systém, avšak nestalo se tak).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 09:01, před 3 lety

Spotřebitelka nás informovala, že stížnost byla vyřešena k její spokojenosti. Stížnost tedy uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.