Společnost


eRmail Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57636Nemožnost přidat e-maily

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2022, před 3 lety

Petr Ježek

Znění stížnosti

Nejprve bez varování snížení platem za přečtený ermail na desetník (není v podmínkách). Dále nemožnost přidat e-maily známých na příslušné webové stránce. Nemožnost zaslání přímého e-mailu na jejich adresu, vrací se jako nedoručené. Dělají vše proto, aby nevyplatili smluvně slíbené 4000 Kč. Přitom mám přátel hráčů spoustu, pouze sám nehraji.


Produkt

Odměny za přečtené reklamí e-maily.


Požadované řešení

Vyplatit částku, která převyšuje 95 % limitu k výplatě nebo aktivovat vlkádání e-mailových adres. Zjistit finační situaci společníka Naděždy Smrhové.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 15:34, před 3 lety

Tento vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem se bude řídit zejména smluvními podmínkami. Záleží tedy na znění smlouvy, kterou se společností uzavřel. Jestliže si společnost ve smlouvě neupravila možnost změny ceny přečtených e-mailů, nemá právo tak činit. V obchodních podmínkách není zaručena výše minimální odměny za čtení reklamních e-mailů a vyplňování dotazníků - jsou zde uvedeny pouze maximální hodnoty. Takovéto ujednání považujeme za nepřiměřené, neboť zakládá významnou nerovnováhu práv a povinností stran v neprospěch spotřebitele. K nepřiměřeným ujednáním se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží. Spotřebitel by tedy mohl žádat vyplacení odměny v aktuální výši.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 12:44, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.