Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#57643Plíseň na olivách

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2022, před 3 lety

Soňa Soukupová

Znění stížnosti

Dobrý den,

otevřela jsem dnes včera koupené olivy Italiamo a jsou pokryté plísní. Účtenku už nemám, tak to dávám spíše na vědomí, aby se to nestalo i ostatním zákazníkům. Šlo o velké balení 700g, datum spotřeby až rok 2025.


Produkt

zelené olivy Italiamo, 700g, Green olives in Brine, kód 20118174


Požadované řešení

Namátkou zkontrolovat, zda nejsou plesnivé i jiné výrobky. Ráda bych dostala nové olivy nebo voucher, ale už nemám účtenku. Můžu zaslat fotografii.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2022 10:16, před 3 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2022 10:42, před 3 lety

Dobrý den, paní Soukupová, je nám líto, že jste se v naší prodejně setkala s výrobkem se špatnou kvalitou. Děkujeme ovšem za zpětnou vazbu. Neprodleně ji předáme odpovědným vedoucím, kteří sjednají nápravu. Věříme, že příště už bude vše v pořádku. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2022 13:19, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2022 18:32, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.