Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
otevřela jsem dnes včera koupené olivy Italiamo a jsou pokryté plísní. Účtenku už nemám, tak to dávám spíše na vědomí, aby se to nestalo i ostatním zákazníkům. Šlo o velké balení 700g, datum spotřeby až rok 2025.
zelené olivy Italiamo, 700g, Green olives in Brine, kód 20118174
Namátkou zkontrolovat, zda nejsou plesnivé i jiné výrobky. Ráda bych dostala nové olivy nebo voucher, ale už nemám účtenku. Můžu zaslat fotografii.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, paní Soukupová, je nám líto, že jste se v naší prodejně setkala s výrobkem se špatnou kvalitou. Děkujeme ovšem za zpětnou vazbu. Neprodleně ji předáme odpovědným vedoucím, kteří sjednají nápravu. Věříme, že příště už bude vše v pořádku. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.