Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57658Zákaznický servis - výměna / ceny zboží - vyjádření Zastoupení XXXLutz v ČR

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2022, před 3 lety

Lída Byrtusová

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem pravidelným zákazníkem XXXLutz v r.2022 jsem zde utratila desítky tisíc Kč a nikdy jsem neměla potřebu něco zpětně řešit, jednalo se o nábytek nebo dekorace dle vlastního výběru. V pátek 7.5. jsem zde byla opět nakupovat a koupila celkem 10 žárovek. 6x žárovek bylo běžných s malým závitem, 4x žárovky byly verze označení G9. Bohužel tento typ mi do světel nešel dát, kvůli svému tvaru. Bez vyzkoušení, toto těžko můžete zjistit. Měla jsem dva typy krabiček tohoto zboží, bohužel vždy stejný tvar žárovky a tak jedny byly v papírové otvíratelné krabičce. Další zaletované v průhledném plastu. Obě balení byla bez poškození, jen 1x bylo otevřeno a zase zavřeno, několikrát pak na prodejně + jim 2x spadly. Nebylo to zalepeno a tedy nijak ani balení znehodnoceno. Tedy zboží bylo v pořádku k možnému prodeji bez závad dál. V pátek 13.5. jsem se do obchodu vydala a bylo mi řečeno, že zboží nelze vrátit, protože bylo v akci. Tento argument bych pochopila, pokud by bylo v akci, akce skončila a prodej byl ukončen. Ale zboží v prodeji a akci bylo stále, žádná změna v obchodě v prodeji nenastala, řekla jsem, že bohužel nelze žárovky do svítidla vsunout a tedy, že je nemohu upotřebit a že bych si vzala jiné žárovky nebo jiné zboží v ceně: 318,-Kč, bylo mi řečeno, že to má zaměstnanec zákaznického oddělení zakázáno a měl by z toho postih, pokud by mi jako zákazníkovi s výměnou vyhověl! Je to skutečně XXXLutz tak? Máte toto pro zákazníky zakázáno a je tato informace pravdivá? V XXXLutz jsem naprosto pokaždé svědkem nějakého cenového problému na pokladně. Cenu kterou máte napsanou na krabičce nikdy pokladna nenačte správně, zákazník musí jít k prodejci opět přes celý krám a ten vám napíše papírek, ano, cena je OK. Je to potupný systém, nyní při mé výměně/ pokusu o výměnu žárovek se to stalo někomu zase a opět dřevěné prkénko mělo cenu 159,- a paní markovala lidem 239,- řekli že je tam cena napsaná, přes celý obchod řval prodejce a ukazovat na desítky metrů 2x dřevěná prkénka a opět dohad, je to menší nebo větší prkénko. Potupný systém, jak získat jen to, co je uvedeno je naprosto permanentní. Já kupovala 3x světla za 3x 150,- ale bylo mi markováno 3x 450,- a opět k prodejci a opět ok máte cenu 3x150,-. Můžu se zeptat, je tohle opět věc kterou XXXLutz má jako svou PRODEJNÍ POLITIKU, nebo to prostě v ČR nefunguje a zaměstnanci jsou neproškoleni, neoznačují zboží správně, nebo záměr... někdo to podstoupí a většina si toho prostě na pokladně nevšimne. Paní si prkénko po tomto systému dohadů, jak na trhu, nevzala, to je samozřejmě, je to nedůstojný moment pro zákazníka a dle mého i pro prodejce a značku! Děkuji předem za informaci, zda skutečně mám zboží jít prodat na bazar, jak mi doporučil Váš zaměstnanec zákaznického servisu! Hezký den.


Produkt

LED Leuchtmillel 4,2 Watt, 400 Lumen, 2er Set || Best Choice top price BOXXX LED - Leuchtmittel 2x G9, 4,2 WATT / 400 LUMEN DIMMBAR


Požadované řešení

Reakce na vyjádření zákaznického servisu od ZASTOUPENÍ XXXLUTZ pro ČR a vyřízení reklamace výměnou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2022 15:32, před 3 lety

K vracení zboží:
Není-li zboží zakoupeno distančně (internet, telefon) nebo mimo obchodní prostory (podomní prodej), není spotřebitel ze zákona oprávněn zboží vracet, resp. může ho vrátit jen tehdy, je-li vadné a pokud je takový způsob vyřízení reklamace zvolen.

V uvedeném případě však nešlo o vadnost, ale o nehodící se tvar. V takové situaci může spotřebitel zboží zakoupené na kamenné provozovně vrátit tehdy, pokud mu to prodávající umožní (řada prodejců má smluvně upraveno, že vratky zboží bez udání důvodů akceptuje, za jakých podmínek apod.). Pokud ovšem společnost XXXLutz CZ s.r.o. takto "prozákaznicky" nepostupuje, nikdo ji nemůže nutit.

K označení produktů cenami:
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 12:57, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.