Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5767Odeslán balík na dobírku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2015, před 10 lety

macho karel

Znění stížnosti

05.01.15jsem podal na poště 390 03 Tábor 3 balík na dobírku v částce 2647Kč.Po deseti dnech jsem se dotazoval na místní poště Borotín 391 35 na došlé peníze ,bylo mi řečeno že žádná dobírka nedošla.Telefonicky jsem se informoval adresáta který mne informova že tetí den po odeslání dobírku vizvedl. Po té jsem podal reklamaci na poště 39135 do dne jsem nedostal žádnou iformaci.Doufám v kladné viřízení anebudu muset přistoupit k daším nepříjemným potupům.S pozdravem Macho T.723407403


Produkt

balík na dobírku


Požadované řešení

vyplatit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2015 13:08, před 10 lety

Česká pošta by o reklamaci měla rozhodnout nejpozději do 30 dnů. Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.