Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
05.01.15jsem podal na poště 390 03 Tábor 3 balík na dobírku v částce 2647Kč.Po deseti dnech jsem se dotazoval na místní poště Borotín 391 35 na došlé peníze ,bylo mi řečeno že žádná dobírka nedošla.Telefonicky jsem se informoval adresáta který mne informova že tetí den po odeslání dobírku vizvedl. Po té jsem podal reklamaci na poště 39135 do dne jsem nedostal žádnou iformaci.Doufám v kladné viřízení anebudu muset přistoupit k daším nepříjemným potupům.S pozdravem Macho T.723407403
balík na dobírku
vyplatit peníze
|
Tweet |
Česká pošta by o reklamaci měla rozhodnout nejpozději do 30 dnů. Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.