Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:712
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#57678GPS lokator

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2022, před 3 lety

Ivan Dubyk

Znění stížnosti

Dobrý den. 22.4.2022 jsem prostřednictvím AAA Auto uzavřel úvěrovou smlouvu na automobil Volkswagen Touareg (SPZ: ***)
Cena auta byla 399999 Kč při okamžitě platbě. Uzavřel jsem úvěrovou smlouvu prostřednictvím AAA Auto s úvěrovou společnosti s tím že si musím do auta nechat namontovat GPS lokátor v hodnotě 20 000 Kč + doplňkové služby v hodnotě 8999 Kč. Bylo mi sděleno že bez toho úvěr nebude poskytnout. V úvěrové smlouvě je uvedena kupni cena vozidla 428 998 Kč. O GPS lokatoru a doplňkových službách žádná zmínka. Úvěrová společnost mi následně mailem sdělila že montáž GPS lokatoru není povinnosti při koupi vozu na úvěr. Take mi nebylo sdeleno co jsou doplňkové služby, jen že tak se dělá při každé úvěrové smlouvě. K platbě mi byla oznámena jen výši měsíčních splátek úvěrové společnosti po sjednanou dobu. A tak mě pracovnik zprostředkovatelé úvěru záměrně uvedl v omyl.

Tim pádem požadují vráceni peněz za GPS lokator a doplňkové služby. Nechci platit za služby o které nemám zájem a ani nepotřebuji, i když to nevyžaduje úvěrová společnost,a že to nemám ještě ani namontovano.. Kontaktoval jsem firmu GlobalSec která poskytuje prodej a montáž GPS lokatoru, a bylo mi řečeno že GPS lokator + namontovani které společnost AAA Auto poskytuje za 20 000 Kč, u nich stojí 11 000 Kč!!! Je to velké zklamání pro mně!


Produkt

GPS lokátor + doplňkové služby


Požadované řešení

Žádám storno a vrácení poplatku za GPS lokátor a doplňkové služby v cenové hodnotě 28999 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2022 13:39, před 3 lety

Pokud prodávající tvrdil, že sjednáním zmiňovaného doplňkového zákaznického servisu budou snížený splátky úvěru nebo, že je doplňkový servis poskytnut zdarma nebo je již započten v ceně, ačkoliv tomu tak ve skutečnosti nebylo, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku podle § 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dále by se mohlo jednat o uvedení spotřebitele v omyl podle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, podle kterého platí, že pokud někdo jednal v omylu o rozhodující okolnosti a byl-li v omyl uveden druhou stranou, je právní jednání neplatné. Spotřebitel by tedy mohl namítat neplatnost uzavřené smlouvy (ohledně doplňkové služby, nikoliv ohledně samotné kupní smlouvy na automobil).

Protože byla smlouva uzavřena osobně, nelze od ní odstoupit ve 14denní zákonné lhůtě, která se vztahuje pouze na smlouvy uzavřené distančním způsobem [§ 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku].

Jako nejvhodnější způsob se nám jeví namítnutí neplatnosti smlouvy z důvodu uvedení v omyl ve smyslu § 583 občanského zákoníku. Prodávající by v takovém případě měl spotřebiteli vrátit peníze za takto sjednanou smlouvu. Jestliže byl na kupujícího vytvořen nátlak, může se dovolávat neplatnosti i z tohoto důvodu, avšak prokázání nátlaku může být v takovém případě složité.

Pokud má spotřebitel podezření na nekalou obchodní praktiku podnikatele, kterou dle něj dochází k porušování zákona o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci.

Pokud by v důsledku nesprávné informace vznikla spotřebiteli nějaká další škoda, mohl by ji vymáhat po prodejci v souladu s § 2950 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Závěrem apelujeme na spotřebitele, aby nepodepisovali smlouvy ve spěchu a před každým podpisem si důkladně přečetli všechny podmínky. Ve chvíli, kdy je smlouva podepsaná, se již těžko dovolává toho, že spotřebitel nevěděl, co podepisuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2022 16:27, před 3 lety

Vážený pane Dubyku,
Vaši záležitost jsem prověřovala a zjistila jsem, že kolegové z pobočky s Vámi byli v kontaktu. Věřím, že vše bylo vysvětleno, a že je věc nyní již vyřešena. Dejte prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.7.2022 06:53, před 3 lety


Ivan Dubyk

Dobrý den pani Miková, bohužel s Vašimi kolegamy jsem ve spojeni nebyl. Ať mi klidně zavolají ne moje tel.čislo které určitě mají. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 13:12, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.