Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#57686Podvod - Dodávka neobjednaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2022, před 3 lety

Walter Siuda

Znění stížnosti

Dobrý den.
Roznáškovou službou mi byl doručen balík společnosti HP plus d.o.o. Jelikož často používám služeb různých eShopů a balíček v ceně cca 1000 Kč bývá mnou obvykle volená cena zboží, nepřipadalo mi nic příliš podezřelé. Balíček však obsahoval jakýsi naprosto nesmyslný mnou neobjednaný PLASTOVÝ VÝLISEK - otevírák na zátky lahvového piva s plastovým ozubem na přizvednutí poutka u plechovkových nápojů. Podobné výrobky se věnují zákazníkům přídavkem k nějakému "hlavnímu" zboží , které si zákazník objedná a mají naprosto NIKLOU HODNOTU,
Balík s tímto neobjednaným nesmyslem mě stál necelou tisícikorunu. Nedělám si iluze, že podvodník bude vypátrán a potrestán. Tento druh podvodu je zřejmě jedním z hlavních směrů podnikání firmy,HP plus d.o.o,


Produkt

Obdržel jsem za naúčtovaných 993 Kč NEOBJEDNANÝ PLASTOVÝ VÝLISEK na otevírání plechovkových nápojů NIKLÉ HODNOTY


Požadované řešení

Bylo by opravdu žádoucí firmu veřejně ostrakizovat a poukázat na její kriminální praktiky.

Přivítal bych, kdyby můj případ sloužil ostatním občanům jako výstraha a vybídnutí k ostražitosti, před podobnými "obchodními"predátory zvláště z ciziny !!!
S pozdravem W.Siuda- podvedený občan.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2022 11:55, před 3 lety

Společnost je oprávněna účtovat si kupní cenu za zboží, které si spotřebitel prokazatelně objednal. Platbu, která nemá základ v předchozí objednávce spotřebitele, je povinna společnost vydat.

Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.7.2022 09:05, před 2 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 11:34, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.