Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den.
Roznáškovou službou mi byl doručen balík společnosti HP plus d.o.o. Jelikož často používám služeb různých eShopů a balíček v ceně cca 1000 Kč bývá mnou obvykle volená cena zboží, nepřipadalo mi nic příliš podezřelé. Balíček však obsahoval jakýsi naprosto nesmyslný mnou neobjednaný PLASTOVÝ VÝLISEK - otevírák na zátky lahvového piva s plastovým ozubem na přizvednutí poutka u plechovkových nápojů. Podobné výrobky se věnují zákazníkům přídavkem k nějakému "hlavnímu" zboží , které si zákazník objedná a mají naprosto NIKLOU HODNOTU,
Balík s tímto neobjednaným nesmyslem mě stál necelou tisícikorunu. Nedělám si iluze, že podvodník bude vypátrán a potrestán. Tento druh podvodu je zřejmě jedním z hlavních směrů podnikání firmy,HP plus d.o.o,
Obdržel jsem za naúčtovaných 993 Kč NEOBJEDNANÝ PLASTOVÝ VÝLISEK na otevírání plechovkových nápojů NIKLÉ HODNOTY
Bylo by opravdu žádoucí firmu veřejně ostrakizovat a poukázat na její kriminální praktiky.
Přivítal bych, kdyby můj případ sloužil ostatním občanům jako výstraha a vybídnutí k ostražitosti, před podobnými "obchodními"predátory zvláště z ciziny !!!
S pozdravem W.Siuda- podvedený občan.
|
Tweet |
Společnost je oprávněna účtovat si kupní cenu za zboží, které si spotřebitel prokazatelně objednal. Platbu, která nemá základ v předchozí objednávce spotřebitele, je povinna společnost vydat.
Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.