Společnost


M.B.A. Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#57687Předání dluhu advokátovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2022, před 3 lety

Ondřej Němec

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi přišla poštovní poukázka na úhradu údajné dlužné částky ve výší 959,- v průvodním dopise se píše, že společnost M.B.A. Finance s.r.o. odkoupili dluh od společnosti UPC DTH S.a.R.L. Na mou osobu nebylo na uvedené adrese ve spojitosti s firmou UPC nikdy nic instalováno ani odebíráno, adresa která je uvedena v dopise je stará více než 8 let, nesedí ani mé současné příjmení, které je zde uvedeno. Před rokem už to jednou zkoušeli přes email, který ale měli na špatnou osobu a adresa trvalého bydliště byla taky chybná. Evidentně se jedná a podvod, prosím o prověření a rady jak v tomto případě postupovat.


Produkt

UPC DTH


Požadované řešení

Zrušení poplatků M.B.A Finance a vysvětlení jak údajná pohledávka na službu vznikla, přesto že jsem od firmy UPC nic neodebírala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2022 09:55, před 3 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoli částky třetí osobě (jiné společnosti) má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena - tedy M.B.A. Finance s.r.o. Neexistuje-li dluh spotřebitele vůči společnosti, není ani společnost, které je pohledávka postoupena, oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Společnost nemůže ani žádat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za vymáhání údajného dluhu. To vyplývá z rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. 32 Cdo 1733/2008.

Doporučujeme tedy kontaktoval původní společnost a zjistit, zda existuje právní důvod k pohledávce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2022 17:23, před 3 lety

Dobrý den,
abychom mohli na stížnost reagovat, potřebujeme identifikaci předmětného dluhu, například číslem uvedeném v komunikaci. Protože jsme se v minulosti již setkali se zneužitím osobních údajů, bylo by vhodné, abyste nás kontaktovala a pomohla nám objasnit, zda se nejedná o zneužití Vaší identity. Pak bychom postoupili případ Policii ČR.

S pozdravem
Lukáš Richter
manažer callcentra

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2022 16:35, před 2 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2022 11:17, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.