Společnost


Kiwi.com s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57689Kiwi na zaplacené letenky nepotvrdili lety a prodaly je jinému zákazníkovi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2022, před 3 lety

Ivana Olbertová

Znění stížnosti

Krásný den dcera se spolužačkou - studenky zaplacený let do Amsterdamu . Rezervace *** odlet 16.5.2022 v 19.50. Nakoupeny jízdenky do Vídně. Byly včas na letišti. Ihned se zjistilo, že zřejmě letenky byly prodány jiným pasažérům. Tři hodiny strávily
telefonováním s KIWI zákaznickou linkou, která stále si je jen přehazovala a slibovala, že jim zavolá. Nikam neodletěly, protože jim byl později nabídnut let na 6 hodin do Amsterdamu přes Londýn. Peníze obdržely zpět, ale žádná omluva a mají další vícenáklady za jízdenky do Vídně a zpět. /1764 czk / Kopmpenzace nebyla nabídnuta. Jednání otřesné.


Produkt

kiwi rezervace ***


Požadované řešení

Proplacení nákladů na dobravu do Vídně a zpět, ostatní už asi raději nic, protože od kiwi už letět nikdy nebudou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 14:52, před 3 lety

Protože se náklady na dopravu do Vídně staly "zbytečnými" na základě podstatného porušení smlouvy prodávajícím, měl by spotřebitel mít nárok na náhradu nákladů (resp. škody) dle § 2913 občanského zákoníku.

Tuto škodu musí spotřebitel prokázat (doklad o koupi jízdenky či jízdenka samotná), stejně jako musí prokázat, že byly tyto náklady vynaloženy v přímé souvislosti s letem - to by však neměl být problém.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 17:17, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.