Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57691Platba za nevyžádanou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2022, před 3 lety

Marie Brejchová

Znění stížnosti

17. dubna 2022 mi přišla SMS od 02 - "vaše platba 299,- Kč Kč pro ESR Live za Game Service CFM právě v pořádku proběhla. Žádnou platbu jsem nikde nezadala a ani u 02 jsem neprovedla žádné nastavení, aby za mne prováděli nějaké platby. Jak je tedy možné, že mi byly peníze sraženy ????


Produkt

Jedná se o fi GAME SERVICE CFM od ESR Live


Požadované řešení

Žádám o zrušení předplatného, které jsem si neobjednala a o vrácení peněz a ani nevím o co se jedná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2022 10:08, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Jestliže službu ani nedodal, patrně není právní důvod k požadování platby a jednalo by se o bezdůvodné obohacení, které je podnikatel povinen vrátit.

Spotřebitel taktéž může požádat operátora o zablokování těchto plateb.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 11:38, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.