Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57694Nedostatečně řešená reklamace - zapomenuté dioptrické brýle v letadle

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2022, před 3 lety

Jaroslav Vomáčka

Znění stížnosti

Dne 14.5.2022 jsem absolvoval let s leteckou společnosti Smart Wing s Vašim obchodním partnerem na zájezdu do Antálye. Na zpáteční cestě jsme na sedadle 19 D v přihrádce před cestujícím zapoměl bioptické brýle. Ihned druhý den tj. 15.5.,v první možně době jsme oslovil reklamace jmenované společnosti a znovu pak v pondělí dne 16.5. Opakovaně mi bylo sděleno že uklízečky nic nenašly (dioptrické brýle s hnědou obrubou v hnědé krabičce). Finále, mám volat na další instituci a tj. ztráty a nálezy. Kromě toho, že jsem se dozvěděl, že brýle už možná odletěly do Hurgády žádná snaha pomoci či zaúkolovat uklízecí četu, letušky apod. Jde o brýle multifokální v hodnotě okolo 7000Kč, které mám jako lékař rentgenolog ušité na míru a použivám je při vyšetřování pacientů.
Poznámka let ***.


Požadované řešení

Žádám tímto, aby společnost Fischer zjistila důvod proč se brýle nenašli, když bylo přesně určeno v relativně krátké době, kde se nachází. Žádám ověření firmou Fischer, s níž mám velmi dobré zkušenosti, zda byly nalezeny a do kdy mám čekat - či zbytečně volat bůh ví kam z Olomouce až do Prahy.
Ideální řešení: brýle naleznout v "kapsičce", mne o této skutečnosti informovat na čísle *** a dohodnout při nalezení způsob převzetí.
Dovedu si představit, že letecká společnost s omluvou sdělí, že přes veškertou snahu brýle nebyly nalezeny.

Spoléhám na slušnost a serioznost nejenom Vaší ale hlavně letecké společnosti, která so nesmírně Váži důvěry klientu jen tehdy - když dobře zaplatí. Dál už to končí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2022 15:40, před 3 lety

Jestliže společnost (resp. její zaměstnanci) brýle nalezla, je povinna je spotřebiteli vydat, neboť nemá právní důvod k jejich zadržování. Pokud však nalezeny nebyly, spotřebitel pravděpodobně nebude mít nárok na náhradu této ztráty.

V případě, že má spotřebitel podezření, že se jeho reklamací společnost nezabývala dostatečně, může se se stížností obrátit na nadřízené těchto zaměstnanců. Bude se však s nejvyšší pravděpodobností jednat o interní záležitost, tudíž spotřebitel bude nejspíše informován pouze o výsledku šetření (a ani ten nebude moci vymáhat).

Protože nyní stížnost směřuje na českou společnost, může se spotřebitel v případě nevyřešení sporu smírným způsobem obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 17:22, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.