Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 17.05.2022 sme s priateľkou cestovali z Košíc do Čadce. Miesto sme mali vo vozni 6 miesta 34 a 36. Vozeň zápachal tak, až nám s toho bolo zle. Požiadali sme o presťahovanie inam personal, ktorý nám povedal že to nie je možné. Ale môžme si sadnúť niekam inam s tým že ak príde niekto že tam má miesto, musíme sa opäť presťahovať. Zápach bolo cítiť na niektorých sedadlách až príliš.
Zápachajúce vozne
Mohli by ste to prosím občas aj dať vyčistiť. Bolo to naozaj veľmi nepríjemné. Človek potom zvažuje ísť iným príjemnejším spojom ako predraženým smradľavým Pendolinom.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.