Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#5771Nesprávně specifikace Grafické karty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2015, před 10 lety

Jaroslav Kozák

Znění stížnosti

Koupil jsem tuto grafickou kartu http://www.czc.cz/zotac-gtx-970-amp-extreme-edition-4gb/160800/produkt problém je že jeho specifikace nesouhlasí
v době když jsem ji kupoval byly specifikace: ROPs: 64, Velikost grafické paměti [MB]: 4 096, Šířka paměťové sběrnice [bit]: 256, Propustnost pamětí [GB/s]: 230, L2-Cache: 2 MB ale pravdivé jsou: ROPs: 56, Velikost grafické paměti: 3.584 MB rychlých + 512 MB pomalých, u kterých při dosažení více jak 3.584 se začne hra neskutečně škubat a je to nehratelný, Šířka paměťové sběrnice: není 256 bit ale 224 bit rychlých + 35 bit pomalých, Propustnost pamětí 196.336 MB/s rychlých + 28.048 MB/s pomalých a vyrovnávací paměť L2-Cache není 2.048 KB ale 1.792 KB ale to na stránkách není uvedeno vůbec. Karta se chová úplně jinak než podle nesmyslných specifikací podle kterých sem si ji vybral. A to jsem ji kupoval loni 15.prosince


Produkt

ZOTAC GTX 970 AMP! Extreme Edition 4GB


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz popřípadě výměnu za lepší verzi jako je GTX980 kterou klidně doplatím a kvůli nesprávné specifikaci kterou mi lhaly že karta se podle nich tak chová.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2015 14:54, před 10 lety

Prodávající podle § 2161 občanského zákoníku odpovídá za to, že věc nemá vady, tedy že má při převzetí ujednané vlastnosti. Pokud se vada projeví v době 6 měsíců od převzetí, má se za to, že měla vadu již při převzetí. Spotřebitel má potom právo na dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a podnikatel mu vrátí poskytnuté plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.2.2015 16:12, před 10 lety

Dobrý den pane Kozáku,

pošlete prosím kompletní balení na adresu:

CZC.CZ, s.r.o.
Reklamační oddělení - p. Stýblo
Hviezdoslavova 666/26
Praha 4
149 00

Po kontrole produktu Vám vystavíme dobropis.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.2.2015 17:49, před 10 lety


Jaroslav Kozák

Dobrý den,

Grafickou kartu jsem dne 4.2.2015 přinesl na pobočku v Teplicích odkud ji odeslaly jako reklamaci ale nevím jestli dojde přímo k vám teď musím měsíc čekat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2015 12:34, před 10 lety

Žádáme spotřebitele o doplnění řešení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.3.2015 13:18, před 10 lety


Jaroslav Kozák

Hodnocení:

Komentář: Už se to konečně vyřešilo po byla akorát škoda že mi společnost odepsala na stížnost den po tom co jsem dal kartu na pobočku tak že jsem to vyřešil až po měsíci a třech hovorech na zákaznickou linku.