Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem tuto grafickou kartu http://www.czc.cz/zotac-gtx-970-amp-extreme-edition-4gb/160800/produkt problém je že jeho specifikace nesouhlasí
v době když jsem ji kupoval byly specifikace: ROPs: 64, Velikost grafické paměti [MB]: 4 096, Šířka paměťové sběrnice [bit]: 256, Propustnost pamětí [GB/s]: 230, L2-Cache: 2 MB ale pravdivé jsou: ROPs: 56, Velikost grafické paměti: 3.584 MB rychlých + 512 MB pomalých, u kterých při dosažení více jak 3.584 se začne hra neskutečně škubat a je to nehratelný, Šířka paměťové sběrnice: není 256 bit ale 224 bit rychlých + 35 bit pomalých, Propustnost pamětí 196.336 MB/s rychlých + 28.048 MB/s pomalých a vyrovnávací paměť L2-Cache není 2.048 KB ale 1.792 KB ale to na stránkách není uvedeno vůbec. Karta se chová úplně jinak než podle nesmyslných specifikací podle kterých sem si ji vybral. A to jsem ji kupoval loni 15.prosince
ZOTAC GTX 970 AMP! Extreme Edition 4GB
Požaduji vrácení peněz popřípadě výměnu za lepší verzi jako je GTX980 kterou klidně doplatím a kvůli nesprávné specifikaci kterou mi lhaly že karta se podle nich tak chová.
|
Tweet |
Prodávající podle § 2161 občanského zákoníku odpovídá za to, že věc nemá vady, tedy že má při převzetí ujednané vlastnosti. Pokud se vada projeví v době 6 měsíců od převzetí, má se za to, že měla vadu již při převzetí. Spotřebitel má potom právo na dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a podnikatel mu vrátí poskytnuté plnění.
Dobrý den pane Kozáku,
pošlete prosím kompletní balení na adresu:
CZC.CZ, s.r.o.
Reklamační oddělení - p. Stýblo
Hviezdoslavova 666/26
Praha 4
149 00
Po kontrole produktu Vám vystavíme dobropis.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Dobrý den,
Grafickou kartu jsem dne 4.2.2015 přinesl na pobočku v Teplicích odkud ji odeslaly jako reklamaci ale nevím jestli dojde přímo k vám teď musím měsíc čekat.
Žádáme spotřebitele o doplnění řešení reklamace.
Hodnocení:
Komentář: Už se to konečně vyřešilo po byla akorát škoda že mi společnost odepsala na stížnost den po tom co jsem dal kartu na pobočku tak že jsem to vyřešil až po měsíci a třech hovorech na zákaznickou linku.