Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#57711Neohlašený let a nedodané zavazadlo.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2022, před 3 lety

Miroslav Liška

Znění stížnosti

Při letu z Punta Cany jsme neměli nikde napsané, že letadlo poletí přes Santa Domingo. 50minut letu a 2hodiny čekání v letadle bez podàní tekutin.
A jelikož mi sprostredkoval Le CK Fischer, tak by také měli zodpovídat za nedorucene zavazadlo, které je na letišti v Paříži od 13.5.22 a nikdo s tím nic nedělá.
Ck Fischer by měli komunikovat s Air France, když ne doručí zavazadlo. Čekáme vlastně už týden.


Požadované řešení

Budu požadovat kompenzaci, jelikož kufr je manželky a při 89%vlhkosti v Dominikánske republice jsme počítali, že po příletu hned vše vypere. V kufru jsou šaty a plavky v hodnotě 25000kc.Jestli budou plesnive budu požadovat tuto kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2022 15:51, před 3 lety

Nebyla-li služba poskytnuta ve sjednané kvalitě, může ji spotřebitel reklamovat. Vzhledem ke skutkovému stavu a tomu, že již let proběhl by vhodným nárokem uznané reklamace mohla být přiměřená sleva, ale i kupon na další cestu (pokud s takovým řešením bude spotřebitel souhlasit).

Co se týká nedoručeného zavazadla, lze tuto skutečnost taktéž reklamovat a požadovat i případnou náhradu škody. Bude však nutné prokázat, že škoda vznikla v souvislosti s ponecháním zavazadla (a vlhkého oblečení v něm) společností na letišti. Samotná náhrada poté nemusí být v plné výši, to však závisí na dalších okolnostech včetně smluvních podmínek.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2022 17:31, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.